FF Boulevard #6

Oké een beetje gek zo naar bovenstaand berichtje maar soit:

‘Pre-corona maakte ik het soms bont na shows; vond ik het af en toe net iets te leuk om een drankje te doen bij de show en na afloop met jonge, vrijgezelle bandleden tot half vijf in een discotheek te hangen totdat het licht uitging. Een hele tijd vluchtte ik op die manier van huis, maar dat is mijn leven niet meer. Ik ga niet meer tot het gaatje’, zo schreef hij in zijn column in de Veronica Superguide . ‘Vroeger wilde ik weleens niet naar huis, nu kan ik niet wachten om mijn fijne bed in te duiken.’

Ik kan me nog herinneren dat hij exact hetzelfde heeft gezegd over Monique destijds. Dat hij ook brave huisvader was geworden :roll_eyes:

4 likes

Wat erg :pleading_face:

1 like

Haha ik was net blij er van af te zijn maar hij zit weer in m’n hoofd nu :joy:

Toen hij net uit elkaar met haar was, zei die iets van: “…zij wilde dat ik afwas in de vaatwasser deed, maar zo ben ik niet. Ik moet op het podium staan.” Nee, je bent een fucking smeerpijp die niet geleerd heeft om z’n troep op te ruimen. Het was coronatijd. Je kon niet eens op het podium staan. En zoveel artiesten doen hun werk en staan hun vrouw bij in het huishouden, onvolwassen zak hooi :woman_facepalming:

Rasjel zeurde zoveel over Monique terwijl haar kind eeuwig kind lijkt te willen blijven zonder verantwoordelijkheden. Verloren zaak.

55 likes

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: jezus wat een gozer

11 likes

Hij wil een vrouw die zich opstelt als zijn huishoudster, want hij moet op het podium staan!

4 likes

Iemand deze comments al gezien? :joy:

8 likes

Nou echt! Hij doet zo stoer op insta, echt een klein kind

2 likes

Ik snap dit niet zo goed? Waarom zouden zij er mee kunnen zitten dat niet alle mensen die aan zijn bed zitten genoemd worden? Kan me daar geen voorstelling van maken. Wat maakt het nu uit? Lijkt me dat er wel iets belangrijkers is om je druk om te maken namelijk zijn gezondheid dan wie wel of niet genoemd wordt in de media?

26 likes

Heel raar ja. Elke keer wordt gewoon gesproken over familie en vrienden, of geliefden.
Interessantdoenerij.

29 likes

Het ging laatst over zijn “familie en partner” dus ik ging ervan uit dat daarmee zijn vriendin werd bedoeld.

Verder vind ik Ruud en Olcay irritante mensen dus ik denk dat ze dit benoemen ook even een steentje bij te dragen

22 likes

Wacht ff hoor, dit is gewoon een verkapte doodsbedreiging??

Volgens mij is zijn vriendin eindredactrice bij RTL Boulevard. Een collega van Olcay dus.

1 like

Pfff wat een raar statement. Ze vinden het raar dat die vrouw niet genoemd wordt. Ik zou het eerder raar vinden als iedereen van Peters liefdesleven op de hoogte zou zijn en dan zelfs nu de behoefte zou voelen om dat te benoemen. “Peters vrouw, minnares en kinderen maken zich erge zorgen”

56 likes

Ervan uitgaande dat die vriendin niet bij Olcay heeft zitten klagen dat ze te weinig aandacht krijgt in de media is dat toch echt gênant?
Ik zou er niet blij mee zijn, het gaat om Peter.

9 likes

Maar ook al heeft ze wel geklaagd bij Olcay… dit is toch niet het moment om dit nu aan te kaarten. Wat doet het er toe?

(Niet gericht aan jou hoor, maar vind dit een niet te begrijpen actie van Olcay)

5 likes

Nee, ben het helemaal met jullie punt eens hoor! Begrijp me niet verkeerd. Bedoelde er alleen een link mee te leggen tussen die twee.

Er zijn inderdaad héle andere dingen om je druk om te maken.

1 like

Ja sowieso fout van Olcay, maar ik zou me dus ook echt schamen en boos zijn als een vriendin dat online zou gooien over mij.

2 likes

Super ongemakkelijk! Peter houdt zijn relatie bewust stil…

2 likes

Wat ik verder wel chill vind (al is dat natuurlijk helemaal niet verplicht) is dat hij altijd open is geweest over zijn open relatie en het hebben van een vriendin en dat er daardoor op een normale manier ook een “alternatieve” relatie wordt laten zien dan de monogame relatie zonder dat het sensationeel of vies wordt neergezet

9 likes