FF Boulevard #6

Ik denk dat André en Sarah over een jaartje ook wel weer passé zijn. Vraag is wat er dan weer voor in de plaats komt :roll_eyes:

11 likes

Birgit en Lil Kleine :clap:

Of nee wacht Estelle en Lil natuurlijk

8 likes
21 likes

Ik vind de bron nou niet bepaald heeel betrouwbaar… Maar ik hoop dat het waar is natuurlijk

9 likes

Het stond wel in een artikel van het AD. Maar echt helemaal onderaan weggemoffeld. Even zoeken.

Edit: https://www.ad.nl/amsterdam/vermoedelijke-schutter-bij-moordaanslag-op-peter-r-de-vries-is-delano-g-21~a3c7ff520

3 likes

Aaah thanks voor het opzoeken!

2 likes

Mooi dit. En een dikke middelvinger naar de dader(s)

13 likes

Dit pareltje kan ik jullie ook niet onthouden

4 likes

Wauw, ladyshave is een woord dat ik voor het laatst in 1992 hoorde :laughing:

16 likes

Hahaha wat heb ik gelezen? :joy:

Ik zie al voor me dat een vent naar me toe komt met zn ladyshave :fearful:

8 likes

Hoe dit ook staat beschreven :joy: ‘Wilfred houdt namelijk van een kale doos en als hij vreemd gaat en ze heeft dit niet dan loopt hij naar de auto om de ladyshave te pakken.’ Ik moet altijd zo lachen om deze site.

29 likes

Twijfel of dit wel betrouwbaar is… Luuk Ikink zei net bij RTL Boulevard dat ze nauw contact hebben met familie en dat de situatie onveranderd is ten opzichte van dinsdagavond/woensdagochtend.
Ben bang dat het echt nog wel een tijd gaat duren voordat je kunt zien of er vooruitgang is of niet, mensen kunnen tijden in coma liggen. Mocht hij het al redden…

Ehm pardon?

11 likes

Waarom heeft hij een column?

4 likes

Zodat we wat te speculeren hadden

2 likes

T is niet veel anders dan de werkelijkheid

8 likes

Weet niet of er meer mensen naar Lego Masters hebben gekeken, maar ik vond dit treurige nieuwsbericht:

https://www.ad.nl/show/lego-masters-winnaar-jan-overleden-intens-verdrietig-hij-is-er-niet-meer~a48e0250/

Edit: deze link geeft wel een preview:

7 likes

Dit is echt me na 5 minuten actief zijn tijdens deze zweterige benauwde zomer.

3 likes

‘Pre-corona maakte ik het soms bont na shows; vond ik het af en toe net iets te leuk om een drankje te doen bij de show en na afloop met jonge, vrijgezelle bandleden tot half vijf in een discotheek te hangen totdat het licht uitging. Een hele tijd vluchtte ik op die manier van huis, maar dat is mijn leven niet meer. Ik ga niet meer tot het gaatje’, zo schreef hij in zijn column in de Veronica Superguide . ‘Vroeger wilde ik weleens niet naar huis, nu kan ik niet wachten om mijn fijne bed in te duiken.’

Wat intens gemeen om dit zo in het openbaar te zeggen :pensive:

22 likes

O wauw ik schrik hiervan want ik ‘ken’ haar uit mijn studententijd. Wat vreselijk zeg :disappointed_relieved: