FF Boulevard #6

Nee ik reageerde op je post over het gebrek aan journalistieke bronnen in dit topic die je daarna geplaatst had
Anders begrijp ik niet zo goed wat je daarmee bedoelt

Allebei denk ik

1 like

bah ik ben er echt naar van. Hoop echt dat hij het overleefd en er ook een beetje goed uitkomt.

4 likes

Laten we vooral gaan bitchen op elkaar :+1:

16 likes

Ja grote kans idd

1 like

Zijn wel een aantal mensen die zich heel tof voelen in dit topic en het actualiteitentopic. Echt humble yourself en doe ff normaal.

10 likes

Misschien omdat het rete irritant is dat iedereen elkaar de les zit te lezen? We zitten er met z’n allen bovenop hoor, anders werd hier niet zoveel gepost. Wat een schijnheilig gedoe zeg.

4 likes

Zullen we even lekker stoppen met op elkaar katten? De wereld is al verrot genoeg, zo blijkt maar weer.

Er is niets bevestigd, behalve dat het om Peter gaat. De arrestatie is ook NIET bevestigd.

11 likes

Misschien heb ik te veel Hunted gekeken maar Amsterdam centrum hangt natuurlijk vol met cameras van de politie (dus beelden waar ze snel bij kunnen). Daarmee zouden ze een vluchtende verdachte kunnem volgen, evt een vluchtauto met kenteken en via ANPR het kenteken tracken?

Hoe dan ook, als de politie m heeft hebben ze het supergoed gedaan.

10 likes

Man wat vermoeiend dat elke keer als er ergens inhoudelijke kritiek op is dat afgedaan moet worden als bitchen of een krabbenmand of whatever en zo compleet en volledig voorbij te gaan aan het punt

12 likes

De sfeer daalt echt met de minuut op dit forum vandaag.

2 likes

Hier dacht ik ook meteen aan, hij kan toch niet ongezien wegkomen? Hij moet zich ergens verstoppen ofwel in een vluchtvoertuig er vandoor zijn. Maar allebei de opties zijn toch heel goed na te trekken op camerabeelden?
Maar misschien heb ik inderdaad ook te veel Hunted gekeken.

1 like

Er is een aanslag gepleegd op iemand, moet het dan ook nog gezellig zijn

25 likes

23 uur vanavond persconfo

3 likes

11 uur vanavond een persconferentie op hoofdbureau van politie, wordt geroepen tijdens de extra uitzending van RTL Nieuws.

1 like

dit is toch gewoon prima logisch lijkt me? juist vreemd als er niemand iets gezien had of op beeld had vooral in die straat. daar moeten haast wel camera’s hangen

Ja dat bedoel ik ook! Mij lijkt de pakkans vanwege de locatie vrij groot. Vanwege camera’s idd maar ook getuigen. Dus dat die knul er dan voor kiest om dat allemaal te trotseren en die aanslag te plegen vind ik of heel dom of heel arrogant van hem.

Het blijkt wel dat ‘iedereen’ er hier bovenop zit ja, met al het nieuws dat zonder enige vorm van bevestiging gepost wordt. Mag men best op aangesproken worden en als dat de sfeer niet ten goede komt, dan is dat maar even zo.

3 likes

Ik zie nu net op twitter de voorpagina’s van de kranten voorbij komen die toen in de winkel lagen nadat Fortuyn is neergeschoten. Bizar dat het toen ‘normaal’ was om zo’n voorpagina te hebben


1 like

Of hij denkt dat hij nu rijk is :money_with_wings::money_with_wings:. Super naief ook maargoed. Maar als het van een ‘groot persoon’ komt, dan is dit wss gewoon een ingehuurd iemand oid. Hoop natuurlijk dat diegene alsnog gepakt wordt, maar hoop ook dat ze tot de bron komen zeg maar. Echt afschuwelijk.