FF Boulevard #6

Al die reacties van politici “We weten nog niet wat de toedracht/reden is…”
Alsof er goede redenen bestaan om neergeschoten te worden :confused:

4 likes

Ronald Molendijk zegt net bij shownieuws dat Peter r de Vries is overleden. Hij wordt vervolgens gecorrigeerd dat dit nog niet is bevestigd maar Ronald en Peter zijn vrienden dus wat zegt deze verspreking?

Die foto is ook echt bizar. Het is ook gewoon een mens met nabestaanden. Zou best willen weten hoe het plaatsen van zo’n foto besloten word op een redactie.

4 likes

Yesss die beveiliger, goedzo. Staan daar met camera voor dat ziekenhuis

10 likes

Ik weet dat er toen ook heel veel ophef over was, maar goed je zet “normaal” ook zo neer. Echt wat bezielt je dan he om dat te printen?
Maar helaas denk ik dat het dan ook gewoon beter verkoopt? Anders zouden ze het niet eens doen.

1 like

Wtf. Goede vrienden dan.
Gun zijn gezin iets van tijd.

20 likes

Bah vreselijk! En de filmpjes die gedeelt worden. Hoe haal je het in je kop als iemand zo op straat ligt er met je telefoon bij te gaan staan filmen.

1 like

Er is nu een nieuwsuitzending (in de pauze van voetbal) en ik krijg er kippenvel van … Het is afschuwelijk. Ik hoop dat hij een heleboel engeltjes heeft…

1 like

Helemaal niks

4 likes

Hè wat een klaphark die journalist bij rtl?

4 likes

Pfff net bij rtl probeert die beveiliger van het ziekenhuis hun weg te sturen maar ze bleven gewoon doorfilmen :roll_eyes:

2 likes

Echt he, wat vreemd dat die verslaggever zo gepikeerd reageerde. Pak je spullen en ga gewoon

9 likes

Ja wel een ding, maar dat wisten we al
Dat Ronald Molendijk een lul de behanger is

21 likes

Dat bedoelt ook niemand. Voor de rechtstaat maakt de reden echter wel uit. Zeker in tijden waar de vrije pers onder druk staat. Dat maakt het voor hem en zijn familie niet anders

Ik moet steeds denken aan de familie van Peter die waarschijnlijk ook een pushbericht hebben gehad van de nieuwssites :pensive:zo vreselijk. Wat een paniek en verdriet maken zij nu mee.

21 likes

Er is idd iemand neergestoken volgens de nieuwssites en politie. Maar er is nergens bevestigd dat zij het is. Niet netjes om dit hier te vermelden terwijl er geen bronnen voor zijn.

3 likes

Zet dit soort dingen niet op internet zonder bronnen aub

12 likes

Diegene die werd weggestuurd door de beveiliger bij het ziekenhuis, maar bleef filmen

Ik was 7 toen dat gebeurd is dus ik heb toen echt helemaal niks over de ophef meegekregen. Behalve dat ik zo boos was dat er voor het tweede jaar op rij iets gebeurde op mijn verjaardag dat ik niet meer jarig wilde zijn :sweat_smile:
Maar inderdaad, hoe kom je erop om zo iets te doen…

3 likes

HOU NOU EENS OP MET DIE ONBEVESTIGDE RODDELS

15 likes