FF Boulevard #6

Als de nieuwssites geen push-bericht uitsturen, heeft nog niemand de informatie kunnen bevestigen/controleren. Sociale media is een onbetrouwbare bron op dit moment.

Ik hoop dat wonderen bestaan. Dat hij een spoedoperatie ingaat waarbij artsen met gouden handen de kogel eruit kunnen halen en de schade beperkt tot nihil is. Laat hem dit overleven.

Wat mij nog wanhopiger maakt is dat je niet terug kan vechten. Hoe maak je deze mensen kapot? Waar raak je deze mensen zodat het pijn doet en ze het niet in hun hoofd halen dit nog een keer te doen? Deze monsters zijn levensgevaarlijk :weary:

21 likes

Ik moet nu denken aan de ouders van Nicky Verstappen. Peter stond dichtbij en hadden een goeie band omdat hij heel erg bij de zaak betrokken was en dan wordt nog iemand dichtbij zo behandeldā€¦ gadver :sob:

23 likes

Een goede liveblog:

1 like

Laten we geen onbevestigde berichten herhalen op dit forum. Heeft precies niemand wat aan

28 likes

Oh super stom, in de beschrijving staat ook dat dit in april al opgenomen is :sweat_smile:

Over het algemeen eens, maar 9 vd 10 keer worden dingen later bevestigd door nieuwssites. Als je echt up to date wilt blijven heb je tegenwoordig niks meer aan nos.

2 likes

Ik wil je 100% aanraden om dat account te gaan volgen trouwens, ben nog nooit zo goed op de hoogte geweest van nieuws over mensen (die ik niet ken)

2 likes

Het staat wel op nieuwssites maar niet dat zij het is. Verder staat er een adres in het bericht en Astrid zit volgens mij nog steeds ondergedoken na haar getuigenissen dus lijkt me niet dat zij het isā€¦

Hoezo, telt het nieuws niet meer als je het 5 minuten later hoort omdat het gecheckt moest worden?

26 likes

Ja want ons doel is hier de scoops en de primeurs delen voordat de beroepsjournalisten bronnen verifiƫren.

13 likes

Nee maar die speculaties die hierboven gedeeld worden zijn helemaal nergens op gebaseerd, ook niet op NOS, maar op social media berichten waar iedereen in het wilde weg dingen kan roepen.

3 likes

We zitten in het boulevard topic dus ja :joy: maar goed dit is geen kwestie van wie zwanger is of welke tv b-sterren uit elkaar zijn dus wel gelijk dat het beter is om ff geduld te hebben.

Echt he hoe sensatiebelust kan je zijn

1 like

Wat doet iedereen in dit topic dan als we puur journalistieke bronnen willen lezen :joy:

1 like

Ja t gaat er nu in twee topics over omdat hij natuurlijk net van Boulevard kwam en een BNer is.

Maar ik hoor in dit geval liever een dag later echt wat er gebeurt is Ipv een greep uit onbevestigde roddels van Social Media

7 likes

Een moord/aanslag is niet bepaald hetzelfde als een relatiebreuk

15 likes

De aanhouding op de A2 is inderdaad vanwege een verdachte van de schietpartij, zegt het Parool.

3 likes

No shit. Dat zeg ik toch precies.

Als dat echt zo is dan hebben ze hem wel super snel joh! Hoop het echt.

Sowieso al echt wel heftig zo in het centrum rond dat tijdstip. Lijkt me lastig om dan ongezien weg te komen ook? Als hij het is dan vraag ik me echt af of hij gewoon heel dom is of overmoedig/zo arrogant te denken wel weg te komen.

Waarom dan nog zoā€™n zogenaamd grappige opmerking er achteraan?

1 like