FF Boulevard #6

Voor de luie donders onder ons

14 likes

Welke les heeft ze geleerd dan. Aangezien ze achter haar moeder blijft staan

6 likes

Dat het niet leuk is om sponsors te verliezen

87 likes

Altijd dezelfde woorden die terugkomen bij elk excuus.
Geschrokken - mensen moeten lief zijn - gelukkig zijn we divers - sorry dat jij je geraakt voelt - ik kreeg doodsbedreigingen

43 likes

Het was niet zo bedoeld, dat jullie het verkeerd opvatten is jullie schuld. Dus sorry dat jullie mij verkeerd begrijpen

9 likes

Echt dit weer hè omg :facepalm:

4 likes

En vrouwen moeten voor elkaar opkomen en hand in hand met elkaar gaan. Behalve als je hoofddoekjes draagt, dan steunt ze alleen haar moeder.

44 likes

En niet te vergeten we moeten elkaar supporten

:nauseated_face:

8 likes

Nou die domme Lex biedt zn excuses aan en het was niet de bedoeling… sure

Ja ik zag het net!
Hij voelde zich niet op z’n gemak gisteren en probeerde het dus nog met een grapje een soort van goed te maken.

1 like

Ja idd wat een slap excuus. Het was een slip of the tong. Vast ja. Kwam ook een beetje over van ja shit er is ophef ontstaan ik zeg maar even sorry. Weet niet maar vind hem sws altijd een beetje raar en ongemakkelijk overkomen ofzo.

Ik woon al mijn hele leven in Limburg en ik heb het nog nooit mn strot uit gekregen. Ik hoor mensen die term wel eens gebruiken, maar dat zijn 100% mensen die ook zeggen “je mag tegenwoordig ook niets meer zeggen”. Niet Limburgs, wel ignorant.

10 likes

103 likes

Nou Lex heeft een excuses gemaakt aan net begin van de huidige uitzending. Hmm :thinking: vind het niet echt overkomen.

3 likes

Nee precies vond ik ook niet

2 likes

Rtl heeft lex gewoon op t matje geroepen nadat ze lucht hebben gekregen van alle terechte ophef over zijn opmerking. Denk ik
Ik had niet het gevoel dat ie er iets van meende

17 likes

Nou morgen komt Luuk weer terug. Bye bye Lex.

9 likes

Ja op dat soort momenten is Bridget nog best scherp als 1 vd weinigen

10 likes

Ik ook. Terwijl ik hem in de podcast van hem en z’n vriendin (de Tumor Tapes) heel anders vind overkomen! Veel leuker

2 likes

Wat walgelijk om hier zo’n filmachtige trailer van te maken

3 likes