FF Boulevard #6

Allebei middelmatige witte mannen 🤷

38 likes

Och meneer heeft zijn opmerkingen op insta maar gewoon even uitgezet :roll_eyes:

2 likes

Ja ik kijk het wel. Beetje hersendood kijken. Vond zijn opmerking echt not done. Bridget zei er wel meteen wat van “wat zeg je nou”. Zou het nog iets Limburgs kunnen zijn?

1 like

Nope

5 likes

Nee idd nu ik net verder lees blijft hij bij z’n opmerking. Wat een vreselijk ventje toch.

3 likes

Nee, natuurlijk niet.

8 likes

Ik zie nog steeds een persoon. Zijn dit echt twee verschillende personen?

3 likes

Dit dus. Voor mij duurt dit al m’n hele leven, dus het kan me niet snel genoeg gaan. Ik wil niet wachten tot het ongemak er voor anderen af is en ze lekker de tijd hebben gehad om te wennen aan het woke zijn.

7 likes

“De AVROTROS is de eerste omroep in Nederland die alle medewerkers onder de Balkenendenorm (209.000 euro, red.) heeft geplaatst, dus daar zit ik ook. En daar ben ik heel blij mee. Kijk, wij worden van belastinggeld betaald, dus dan is enige mate van bescheidenheid gepast.”

Zo gewoon gebleven

7 likes

9,5 duizend euro netto is ook wel bescheiden natuurlijk.

9 likes

Ah je bedoelde het op die manier @Broodrooster !
Klopt inderdaad wel dit dan. Alsnog vind ik het dan super lomp van hem; en dat is zeker niet Limburgs (dat bedoelde ik dus vooral).

1 like

Ik zag zeker niét iemand die van zichzelf schrok hoor toen hij dat zei? Hij vond zichzelf vooral heel grappig en herhaalde het later lekker nog een keer.

13 likes

Nee ik begrijp nu ook dat het niet Limburgs was (want iemand suggereerde dat bij Boulevaard) en hij schrok er zeker niet van anders had hij meteen z’n excuus aangeboden. En al dat “we kunnen niks meer zeggen”. Omg je mag alles zeggen, maar een groot gedeelte van een bevolkingsgroep beledigen mag gewoon weg niet. Niks grappigs aan. Ik ben zelf islamitisch.

14 likes

Maar Martijn is rapey, Lex niet voorzover ik weet.

4 likes

Die Martijn was laatst weer bij Dumpert en hij zat Sylvana constant te gropen en ze werd er zelf ook heel ongemakkelijk van op sommige momenten. Walgelijke vent.

2 likes

Ja natuurlijk, is gewoon pr allemaal. Kun je kort over zijn.

Hij herhaalde het nog eens. Ik zeg ook vaak zat kop ipv hoofd (brabant), maar kopdoek zou echt niet in me opkomen

5 likes

Nou het is zo ver: Maxime heeft een statement naar buiten gebracht.

Huilie huilie

Sorry dat jij je zo voelt, maar geen sorry voor ongepaste uitlatingen.

1 like