FF Boulevard #6

Voor wie zich verveeld: iemand op Reddit heeft een ‘deep dive’ in de relatie van Selena Gomez en Justin Bieber gedaan. Een tijdlijn gemaakt waardoor je precies ziet hoe messy die relatie echt was, hoe lang Hailey eigenlijk al in de picture is en hoe kut Justin is haha.

Tl;dr: Justin ging in het verleden letterlijk de ene dag met Selena, de volgende met Hailey. En het lijkt erop dat hij puur met haar getrouwd is omdat hij gewoon perse wilde trouwen op dat moment, en Selena niet wilde. Verder is Jelena en al het gedoe om hen heen eigenlijk heel en public geweest haha.

15 likes

Selena en Justin waren echt een van de meest vermoeiende stellen in de showbizz. Snap nog steeds niet waarom ze voor pubers relationship goals waren

Ben blij dat Selena van hem af is

3 likes

Ik zat laatst achter die Martijn de Koning in de trein en hij zat zijn eigen instagramstory 100x achter elkaar af te spelen.

84 likes

Dit is echt next level interesse in een tienerstelletje

2 likes

Zeker, slaat nergens op, maar vond het prima vermaak op m’n brakke vrije dag haha

4 likes

echt me als ik voor het eerst in 6 maanden weer iets plaats

20 likes

Erica heeft ook gereageerd.

2 likes

haha huh een vervormde uitspraak uit een boek? het was een kort interview waarvan iedereen bijna het hele fragment heeft gezien?? 3 woorden huh ik begrijp hier serieus niets van :joy::joy:

also waarom schrijft zij een biografie ofja wie wil dat publiceren/lezen en hoezo denkt iemand dat haar mening over religie een interessante zou zijn.
wat een waanideeën lijkt die vrouw te hebben

23 likes

Wist niet dat ze zo’n voorvechter is van vrouwen. Zou ze ook zo’n voor voorvechter zijn als die vrouwen vrijwillig hoofddoeken dragen

8 likes

Die reacties eronder :sob:

3 likes

En allemaal witte mensen die reageren. Korfbal is nog diverser dan de reaguurders op haar post

21 likes

Wauw ik heb even een poging gedaan om dat hoofdstuk in haar boek te lezen maar wtf. Ik word eigenlijk alleen maar bozer? Niet alleen om de schrijfstijl die om te janken is, maar vooral om de totaal ongegronde uitspraken en aannames die gedaan worden over de islam?

6 likes

Nee want geen enkele vrouw draagt vrijwillig een hoofddoek! Zo nobel van haar om te vechten voor de vrijheid van deze vrouwen :roll_eyes:

17 likes

Inderdaad, dat hoofdstuk lezen heeft het er nou niet echt beter op gemaakt. :woozy_face: Wat een onzin kraamt ze uit.

4 likes

Wow ik lees het nu ook, hoe kan ze beweren dat ze opkomt voor de rechten van vrouwen als ze werkelijk iedereen die niet als haar is judged? Dat begin al over die make up…dat je zot bent als je t leuk vind om je op te maken en hoge hakken te dragen. Koekoek, die vrouw wijst met haar vinger naar iedereen behalve haarzelf.

Oh en vervolgens eindigt ze haar betoog voor ‘de vrouw’ door 2 witte mannen de hemel in te prijzen. Geert Wilders en Pim Fortuyn.

6 likes

In deze afbeelding zie je een klein stukje foto en ik dacht heel even dat het rollercoaster tycoon was, ik snapte het verband al niet (“mijn leven is nu een emotionele rollercoaster oid”)

11 likes

Bizar. Ze doet ook overkomen alsof alle huwelijken vanuit de Islam, gearrangeerd zijn 😵‍💫

Weten jullie nog dat Erica ooit een beetje die onbekende en saaie Meiland was van wie je niks hoorde? Soort van per ongeluk bekend geworden vanwege haar flamboyante/hysterische familieleden, maar zelf de meest basic Gerda die je je kunt bedenken.

Alsof je glitterplaatjes en EiGeN vOlK eErSt buurvrouw ineens bn’er is.

32 likes

Nou die roddels over Marco worden ook steeds heftiger he.

13 likes

Huh wat heeft hij nou weer met Marco’s op hol geslagen leuter te maken? :joy:
EDIT: ik snap de connectie inmiddels. Oh deze man gaat zo hard op z’n bek vallen.

3 likes