FF Boulevard #6

Goh dat verbaast me nou niks van haar

9 likes

Nee maar dat is mijn punt, haar uitspraken zijn kwetsend, racistisch en generaliserend en niet simpelweg een mening dat ze niet zo veel met een geloof heeft.

4 likes

Wat ongemakkelijk dat Bridget dat item van Hazes moet doen

3 likes

Risico van het vak denk ik.

2 likes

Beetje mosterd na de maaltijd misschien maar ik heb die livestream gisteravond gezien (Monica en Robbert zaten samen bij Mo thuis en zij gingen samen live op Instagram met Fawry) en het ging niet normaal los in de comments, superveel mensen bleven maar vragen wat ze van de Meilandjes en hun uitspraken vonden, dus dit kwam absoluut niet van Robbert zelf af, had ook niet de indruk dat hij het heel chill vond om er iets over te zeggen trouwens.

3 likes

Reden te meer waarom ik Frits Sissing irritant vind

3 likes

Ik snap niet waarom je dit opmerkt? Vind je hun racisme minder belangrijk, omdat je zelf ook je bedenkingen hebt bij het geloof? Dat zou ik nogal vreemd vinden en dat is dan zacht uitgedrukt.

2 likes

Als ik dat vind, dan zeg ik dat wel. Ja ik heb mijn bedenkingen bij het Geloof, en zoals ik al zei: bij alle geloven die er bestaan. Ik geloof namelijk zelf helemaal nergens in. Maar als iemand daar voor kiest en daar zijn/haar leven aan wilt wijden is dat de keus van die persoon. Wat een ander of ik daar dan van vind doet er niet toe.

6 likes

‘HĂ© Erica Meiland krijgt kritiek op haar racistische opmerkingen’

‘Ja, maar ik vind ook wat van geloof’

Vind je timing om je bedenkingen te delen maar vreemd.

27 likes

Verbaast me niks, dat liet ze in de podcast van het AD ook al wel merken, en niet eens heel subtiel ofzo.

1 like

Komtie dan he, de welbekende ‘daarom zit ik op een forum om mijn mening te delen’ opmerking. Beetje lame, I know, maar ik gooi hem er toch in.

1 like

Denk dat het niet als ‘netjes’ bedoelt is maar juist shady. Een “I don’t know her” moment.

3 likes

Oja dat zou ook nog kunnen. Zo had ik het nog niet bekeken.

2 likes

Wel vet schijnheilig om van love you meiddd naar ik heb haar weleens ontmoet te gaan. Zeg gewoon ja we waren bevriend maar ik heb moeite met haar (gebrek aan) reactie hierop

18 likes

Volgens mij is hij zelfs weleens op het Chateau geweest.

3 likes

Echt he
wat een nep gedoe allemaal.

8 likes

Behoorlijk schijnheilig. Misschien impopulaire mening, maar vind hem als persoon erg fake overkomen. Heb bij hem (en ook die interviews op YT met BNers) ook heel erg het gevoel dat hij vooral de sociale ladder op wil klimmen (eerst via Anna, daarna via Maxime).

21 likes

Zoek zijn naam even op, op Mediacourant. Je bent echt niet de enige die dat vindt.

1 like

Hahhaha

15 likes

Zojuist het deel bij Boulevard terug gezien, en jezus iedereen gooit het op overgevoeligheid van de maatschappij :roll_eyes: Ook op zo’n momenten jammer dat Peter er niet meer is, die zou hier hard tegenin gegaan zijn.

15 likes