FF Boulevard #6

Ja dat verwacht ik ook

Ja dat inderdaad. Ik snap moord nooit (gelukkig) maar bij afrekeningen in het criminele circuit zelf ā€˜kan je er nog wat mee opschietenā€™ ofzo ik weet het niet.

Maaar advocaten en journalisten en onderzoekers??? Heb er gewoon echt geen woorden voor. Ik snap het gewoon echt helemaal niet.

@Boommm ja, hij was bij veel betrokken natuurlijk. Maar hem Ć©cht willen liquideren (hopelijk niet succesvol!). Ik snap het echt niet. Zoā€™n publiek persoon ook. Waarom :weary:

Ik hoop zo dat de dader echt is opgepakt en dat ze achter de opdrachtgever komen. Jezus man. Dat ze mogen rotten.

2 likes

Op Twitter gaat nu zelf een bericht rond dat hij zou zijn overleden. Hopelijk fake nieuws ! :pleading_face:

1 like

Ik vrees eerlijk gezegd van nietā€¦

Ik hoop dat het fake is maar ik vrees het ergsteā€¦

Maar nu gaan we daarover hier ook speculeren toch? Niet zo netjesā€¦

12 likes

Op RTL hebben ze een extra uitzending nu

1 like

Ja juist door zoā€™n publiek persoon te liquideren willen ze een groots signaal afgeven. En andere mensen/journalisten intimideren en ze in het vervolg 3x extra laten nadenken voordat die iets slechts over ā€˜henā€™ zeggen.

1 like

Godver ook weer mensen op FB die de fotoā€™s posten met ā€œOh Peter :cry:ā€ captions. Ik wil die fotoā€™s helemaal niet zien, ga weg.

Ik bedoelde meer belachelijk hoe zo iets gaat. Toch schandalig dat mensen fake nieuws over zoiets maken

1 like

Pffff wat verschrikkelijk zeg. Zo ontzettend erg. Op de eerste plaats voor hem, maar ook voor journalistiek in Nederland. En zijn familie en kennissenkring. Echt walgelijk. Geen woorden voor.

Ik ga even huilen in een hoekje :cry:

2 likes

Zolang NOS of RTL niks zegt ga ik er gewoon niet vanuit.

10 likes

Ik doel op de mensen hier die zeggen ā€˜ik vrees van nietā€™. Is nergens op gebaseerd en zo lang er geen officieel nieuws is, hoef je dat soort dingen toch niet te zeggen.

5 likes

Ja precies, laten zien dat ze nergens voor terugdeinzen/voor niemand bang zijn

Op ned 2 is nu ook extra nieiws

Ja gaan ze vragen aan die correspondent in welk ziekenhuis hij ligt??
Ik ga dit niet meer kijken (hij gaf overigens terecht geen antwoord hoor maar hoe DOM is die vraag)

1 like

Persbericht polite heeft aan zwaargewond en beveiliging bij het ziekenhuis.

1 like

Ja ga dat vooral even zeggen nadat iemand is neergeschotenā€¦ Lijkt me ook lastig als zoā€™n publiekelijk persoon dat als je het overleefd (wat we natuurlijk hopen), dat ook breed uitgemeten wordt, dus dat de verkeerde personen dat ook horen. Super heftig. Ben er ook helemaal naar van en snap dit echt niet.

1 like

Ja dat was echt een hele absurde vraag?? Natuurlijk gaan ze dat niet beantwoorden, en maar beter ook van niet. Bah.

1 like

Zou het niet meer een statement zijn? Om aan te geven dat het dus ook niet uitmaakt wie je bent, maar dat gewoonweg niemand veilig is en dan is hij t ideale doelwit als publiek figuur

Edit: had nog niet bij gelezen, iets te voorbarig geantwoord

Ik weet er niet genoeg van, maar krijg soms het idee dat deze types juist alleen maar met hun eigen onderlinge machtsstrijd bezig zijn en het niet eens interesseert hoe dat de samenleving terroriseert (vergismoorden, zwaar geweld in woonwijken, journalisten en advocaten). Ik weet niet wat erger is.