FF Boulevard #6

Dat vind ik oprecht heel naar voor je en dat je dat zo hebt moeten ervaren. Ik was zelf ook ontzettend dun in mijn pubertijd, xs was vaak nog te groot en zat alles als een hobbezak om mn lijf en ben ook regelmatig uitgemaakt voor hetgeen wat ik zelf schreef, maar mij kon dat niks schelen. Misschien dat ik er daarom zo ‘luchtig’ mee omga en er geen kwaad in zag om dit over Johnny te schrijven. Mijn excuses naar jou toe. :rose:

3 likes

Fijn dat je inhoudelijk reageert en uitlegt waar jij vandaan komt, dan kan ik jouw kant beter begrijpen. Alsnog rot dat jij hetzelfde hebt moeten aanhoren, want ook al scheelde het jou niks het is nog steeds niet oké. Excuses naar mij persoonlijk is niet zozeer nodig hoor (wel netjes van je), want het ging mij vooral om duidelijk maken wat de woorden kunnen doen met anderen en gebruikte daarvoor mijn eigen ervaring ter illustratie. Wilde me met die ervaring niet presenteren als de gekwetste persoon in de discussie o.i.d. want het draait niet om mij maar om het issue dat skinny shamen nog steeds is. (Edit: net als alle andere vormen van body shaming uiteraard waar ik me net zo goed tegen uit moet spreken). Maar goed dat punt heb ik inmiddels wel duidelijk gemaakt geloof ik :upside_down_face:

2 likes

Nee maar ik snap jouw reactie nu ook beter. Klinkt misschien stom, maar wanneer iemand bijv aangeklede trapleuning tegen me zei deed me dat helemaal niets, maar als ze me uitmaakte voor anorexiapatient dan flipte ik hem helemaal dat was in mijn ogen het ergste wat je kon zeggen tegen iemand die dun is. Verder nooit over de andere woorden nagedacht eigenlijk.

1 like

Hoezo denkt HelloFresh na? Eerst kijken wat de reacties worden en daarna overwegen om de samenwerking maar stop te zetten?

Ik kan nergens een post vinden van HF

1 like

Ik zag het bij juice channel. Ze denken na omdat er op moment van uitspraken geen samenwerking actie liep.

Zal even kijken voor print

Edit :

1 like

Gelukkig is er ook steun voor ons Erica :heart:
(Geen Helli :rofl: Fresh meer voor Geert)

21 likes

Het gaat super misselijk zijn als die racisten ineens hun excuses gaan aanbieden als ze hun centen mislopen met deals/sponsoren.
Het zullen niet de eersten zijn, maar wel met het excuus ‘sorry dat jij je zo voelt’.

3 likes

Lijkt toch een trend te worden. Reinders heeft ookal snel een statement geplaatst.
En wasparfum eerst een raar dm terug over urk en leer ermee leven maar daarna toch een (vaag) statement.

Ik volg teveel juicechannel…

3 likes

Heerlijk die Volendamse juice

2 likes

‘Hoewel Jan dus alles probeert te bagatelliseren weten wij wel zeker dat er ruzie is tussen de twee en dat de reden daarvoor het vreemdgaan van Jan zijn vrouw Julia is geweets.’

Lol, as usual zeer goed onderbouwd

8 likes

Reinders, de queens van cultural appropriation en geen fucks geven wanneer ze daarop aangesproken worden.

16 likes

Inderdaad, en dan wel snel zo’n statement plaatsen.

1 like

Hahaha echt deze bronvermelding

26 likes

En heet Jan zijn vrouw nou Liza of Julia?

3 likes

Hahaha wat erg

1 like

Heet ze nou Lisa of Julia?
Oh haha spuit elf

2 likes

Die van die cornrows?

Oh spuit elf @ZusjevanJoost benoemt het al

1 like

Nu gaan zelfs bedrijven die al een jaar niet meer samenwerken met Maxime een statement eruit gooien :sweat_smile:

19 likes

Is dit de nieuwe trend na de je naam opzoeken in urban dictionary

24 likes

Ergens netjes dat ze haar niet met naam en toenaam willen shamen, maar als je zo’n statement maakt zonder erbij te zeggen om wie of welke uitspraak het precies gaat, is het wel beetje onduidelijk toch?

3 likes