FF Boulevard #6

Niet zomaar een mening. Een racistische mening. Daarnaast staan ze hier ook om bekend, dus het is ook geen eenmalig iets. En ze maken geen gebruik van de kansen die ze krijgen om excuses te maken. Dan moet je ook de consequenties van je walgelijke mening accepteren. That’s live.

14 likes

Oh wauw er gaat een wereld voor me open. Klinkt bijna als SuperStream Me (zin om die ook te gaan kijken nu)

2 likes

Ja? Aangeklede trapleuning, magere lat, gespierde spijker. Moet ik even doorgaan?

1 like

Nou als het even kan liever niet nee

34 likes

:+1:

3 likes

Zielig

14 likes

Wtf?

Emancipatie werkt twee kanten op. Als je zo een vrouw bekritiseerd wordt je met de grond gelijk gemaakt - dit kan ook gewoon echt niet imo. Gelijke monniken, gelijke kappen.

Also, who fucking cares?

18 likes

Lekker aan het skinny shamen meid :+1:

6 likes

Wauw, ik verbaas me telkens weer over hoe erg mensen hier kunnen vallen over bepaalde woorden/onderwerpen maar vaak zelf geen haar beter zijn. Top!

1 like

Ik krijg hier alleen maar meer vraagtekens bij. Je wordt (terecht) op iets aangesproken en nu zijn wij allemaal ineens geen haar beter. Goeie comeback. En bedankt. 🥲

5 likes

Graag minder verbazing en meer je eigen denkwijze evalueren. In welke wereld is het oké om lekker te gaan grappen over iemands uiterlijk? Dat is niet oké bij vrouwen en ook niet bij mannen. Daar is weinig discussie over te voeren.

2 likes

Maar het gaat hier niet om vallen over ‘bepaalde woorden’. Sorry hoor maar vind je zelf nou echt dat ‘aangeklede trapleuning’/‘magere lat’ een neutrale manier is om iemands lichaam mee te beschrijven? Dan heb je duidelijk niet door dat dat pijnlijk kan zijn, voor zowel mannen als vrouwen. En bovendien totaal onnodig, lichamen hebben allerlei soorten en maten, lekker boeiend

12 likes

Als ik naar de Johnny van nu kijk en naar de Johnny die destijds in GTST speelde ziet hij er nu zoveel beter uit. Dikke kop? Hoe komen ze erbij? Gewoon een gezonde vent met een goeie kop. En dat ik hem vroeger idd een aangeklede trapleuning vond is mijn mening.

2 likes

Nee maar iemand voor prednison kop uitmaken is wel oke? :roll_eyes:

2 likes

Nee, ook niet. En dat werd ook al aangegeven. De (terechte) kritiek over de gewicht opmerkingen waren niet alleen aan jou gericht maar ook de anderen die dat deden.

5 likes

echt stoer van je hoor dat jij deze dingen gewoon durft te zeggen

22 likes

Echt… Wees lief en get over yourself

2 likes

Nee dat is het ook niet en daar had ik idd net zo goed wat van kunnen zeggen, daar heb jij gelijk in. Maar dat neemt niet weg dat jij ook aangesproken wordt op jouw woordgebruik, maar daar praat je gewoon overheen. En ik reageer nu op jou omdat ik zelf weet hoe pijnlijk die woorden zijn. De benamingen die jij gebruikt, heb ik tijdens mijn puberteit non stop naar mijn hoofd gekregen met als resultaat overeten zodat ik hopelijk aan zou komen en het pesten zou stoppen. Ik vertel deze ervaring niet om zielig gevonden te worden, maar om te illustreren wat jouw ‘bepaalde bewoordingen :roll_eyes:’ teweeg kunnen brengen.

7 likes

Hello fresh denkt ook overna om de samenwerking stop te zetten met MM. Ben benieuwd hoeveel bedrijven het gaan doen, of het een trend gaan worden en of ze later toch terugkrabbelen omdat ze toch nog veel volgers heeft.
Denk dat MM niet snel een uiting gaat doen dat ze afstand neemt van de uitspraken van haar moeder.

Geen idee wat een bedrijf aan haar verdiend.

9 likes

Ja echt leuk als iemand zegt: nu zie je er goed uit maar vroeger was je echt lelijk

4 likes