FF Boulevard #6

wow Virgil Abloh is dood

5 likes

Ik lees het net :open_mouth:

1 like

weet dat de meningen verdeeld zijn maar ik vind dat hij een mooie bijdrage aan de sneakerwereld heeft geleverd met zijn nike collabs :brown_heart: ever living

3 likes

ja, ik las het ook hier: Doutzen Kroes kakt op corona en hekelt ieder instituut, maar houdt wel hand op voor coronasteun

zie dat er onder die post waarnaar gerefereerd wordt wel veel mensen vragen of ze de NOW steun gaat terugstorten, doet me denken aan die druk op van lienden maar dat dat ook zo vaag blijft

edit typo: NOW is geen NWO :sweat_smile:

8 likes

Ik had K3 met Remi erbij best wel leuk gevonden.

4 likes

Qua persoon zeker, maar hij haalde lang niet alles. Maar goed, er waren er wel meer die flink moeten oefenen :sweat_smile:

4 likes

Geweldig dat hij dit deelt!

73 likes

Eerste zwarte designer aan het hoofd van een groot modehuis.
Met Kanye, Pyrex, Been Trill, Off white. Hij heeft echt streetwear beĂŻnvloed.

15 likes

Tja. Ze loopt nou eenmaal inkomsten mis en heeft ook personeel.
Haar accountant zal het wel aangevraagd hebben.
Ik zie het probleem niet, sinds wanneer moet je achter beleid van de overheid staan om aanspraak te maken op je rechten.

5 likes

Ze heeft nog 27 miljoen op de bank las ik, dan heb je die 18k niet heeeel hard nodig


38 likes

Wauw ja! Best dapper

3 likes

Ik kan deze post niet vinden
 snel weggehaald? Lekker shady weer


De link staat in het artikel Login ‱ Instagram

Maar de post is niet noodzakelijk om het artikel te begrijpen

2 likes

Je hoeft zeker niet achter beleid te staan om er gebruik van te maken maar wat zij doet is wel het andere uiterste.
Ze verspreid complotten over de overheid, dat ze dit allemaal doen met een groter plan in gedachte, als je zoveel wantrouwen tegen de overheid hebt en je volgers dit soort ideeën opdringt is het wel raar dat je van die zelfde overheid wel steun vraagt.

23 likes

Dat staat natuurlijk niet gewoon random op de bank hé :joy:

4 likes

Die overheidssteun is toch compleet misplaatst voor iemand die miljonair is?! Doneer dat dan aan een noodlijdende horeca onderneming bijv.

39 likes

HAHAHAHA nee de middenstand kan de schijt krijgen.

3 likes

Voor de FFers onder ons die het aan het overwegen zijn

60 likes

Hahah GOH

3 likes

Of aan mij: ‘ Help schaakmat de winter door’

1 like