FF Boulevard #6

En de dierenprintcollecties bij de Kruidvat :leopard:

4 likes

Ik heb er een dekbedhoes van :cool:

5 likes

“Maar goed, dit verhaal neemt een twist omdat het dus niet gaat om een productiegrietje.”

Wat een arrogantie, wat kijkt die vrouw neer op mensen.

9 likes

Jorney (eotb) is vannacht begonnen met bevallen en Odim heeft haar alleen laten gaan en is vervolgens gaan feesten :thumbsup:

Waarom dit nou allemaal weer op social media gedeeld moet worden vind ik ook moeilijk te begrijpen, maar heb wel echt met haar te doen.

12 likes

Heh. Die zin klopt toch niet? Wat niet normaal is (lees: Marco die zich onheus gedraagt) moet normaal worden? Moet het normaal worden dat mensen zich grensoverschrijdend gedragen? En daar is Lange F het mee eens?

1 like

Ik denk dat hij bedoelt dat het normaal moet worden om dierproeven te doen bij dit soort mensen :neutral_face:

2 likes

Oh huh oke. Ik begrijp deze mensen duidelijk niet

2 likes

Er waren hier toch ook mensen die wisten dat die geruchten met Maan kloppen? Dat idee vind ik ook echt zum kotzen.

4 likes

Ja en Tim H was toch voor boos ook onderzoek aan het doen in de richting van misbruik bij talentenshows? Zou me niet verbazen als dat dan hierover gaat

3 likes

Ja waar blijft die aflevering?

8 likes

Dit is toch heel frappant, waarom lieten ze dan uberhaupt jongens meedoen met die hele wedstrijd? Beetje posen voor de beeldvorming “Ja, wij zijn voor diversiteit” maar eigenlijk gewoon helemaal niet.

17 likes

Douchen heeft NOW steun gekregen las ik op Twitter. Best wel euh bijzonder als het waar is.

6 likes

Omdat ze wokepoints wilde hebben zonder daadwerkelijk woke te zijn

7 likes

Ik vind dat het in het artikel wel genuanceerd wordt. De kop lijkt te suggereren dat Gert vindt dat het nu eenmaal een meisjesgroep is en dat zo moet blijven. Maar hij zegt volgens mij meer dat de groep tot nu toe zo bekend stond.

5 likes

Ja ik zie het verschil niet? Het stond bekend als meisjesgroep en nu mochten ook jongens en non binairen meedoen maar “K3 staart nu eenmaal bekend als meisjesgroep, dus toch maar niet”.
Het is precies wat @Schaakmat zegt. Kijk dat een jongen uiteindelijk niet heeft gewonnen kan gewoon, het gaat om het k3 talent, maar het lijkt nu echt over te komen alsof ze er toch echt alleen maar meisjes in wilde hebben when all was said and done.

1 like

"Als je vandaag een enquĂȘte doet onder duizend Vlamingen en Nederlanders, zal een grote meerderheid een meisje verkiezen, daar ben ik zeker van. Is dat omdat we er nog niet ‘klaar’ voor zijn? Nee, dat is omdat we al jaren van K3 houden en dat is nu eenmaal een meisjesgroep.

Hoe ik het lees geeft Gert aan dat hij denkt dat het publiek eerder voor een meisje zou gaan omdat het dat nou eenmaal gewend is. Omdat het altijd een meidengroep was.
Ze hebben denk ik een stap in de juiste richting gedaan door iedereen die dat wilde te laten meedoen. Dat het uiteindelijk weer een blond meisje is geworden, is denk ik niet omdat hij of Studio 100 dat per se wilde.

13 likes

Misschien wil hij geen relatie aangaan met een man. Of heb ik verzonnen dat hij relaties had met een aantal K’s?

12 likes

Met Karen en Josje, de og rode en de tweede blondine.

Dus ik gok dat hij voor de derde brunette gaat als marthe ooit weggaat.

9 likes

Je verzint het niet:
Hij heeft een paar jaar een relatie gehad met Karen en later eventjes een korte zijstap met Josje.
Zijn zoon is een paar jaar samen geweest met Marthe.

10 likes

De jongens die meededen waren gewoon slecht


2 likes