FF Boulevard #6

Nee Doutzen Kroes kan de schijt krijgen. Geld van de overheid aannemen terwijl je stervensrijk bent.

6 likes

Aanvragen, aannemen zou iedereen wel doen denk ik, gratis geld

1 like

Danku voor de waarschuwing

2 likes

Misschien is wel uitgekomen wat @Penny_Lane ooit voorspeld heeft en heeft hij daarom spijt van het slijpen.
Edit: ik kan de post even niet meer terugvinden haha maar jij zei toch ooit dalijk zit iemands clit daartussen met beffen? Ik moet daar al-tijd aan denken als ik hem zie nu

32 likes

Hee hierdoor moest ik denken aan die ex van hem die ik alleen ken vanwege juice channel en ik heb al een tijdje geen stories van hun gezien en de hele insta is weg?? Weird. Weet iemand wat er gebeurt is?

2 likes

Ja ze zijn nu juicechannel_ omdat die andere verwijderd is volgens mij!

3 likes

juicechannel__ heet het tegenwoordig :blush:

2 likes

Hahha dat had Don er dan wel ff bij kunnen zeggen in dat interview

4 likes

Je verwacht het niet!

4 likes

Lees net dat Jan Dulles een baby heeft gehad. Super fijn voor ze, maar in mijn hoofd dacht ik dat zijn dochtertje net was overleden dus ze zijn (gelukkig) wel echt meteen weer zwanger geraakt. Lijkt me wel echt mega heftig ook zo kort op elkaar. Echt het verschrikkelijkste wat je maar kan meemaken in je leven. Hoop dat alles goed is :slight_smile:

9 likes

Volgens mij hebben veel mensen dat account gerapporteerd omdat ze een foto van Mark Gillis zijn verwondingen (na de overval) hadden geplaatst. Oa Michella Kox was daar woest over.

Ik mag hopen dat je weet dat ik niet serieus ben :sweat_smile:

2 likes

Ik moet nog steeds altijd denken aan de opmerking van @Penny_Lane

Kan het niet meer loslaten.

Oh edit : het was al gepost zie ik nu. :joy:

2 likes


Wauw na Hallmark nu ook Emma die de samenwerking met familie Meiland beƫindigd :clap:t3:

Edit: Beetje jammer alleen de preek van fawrynotsawry erachteraan dat hij tegen de cancel culture is en zou willen dat zoā€™n bedrijf het gesprek zou aangaan om ervan te lerenā€¦ Eh vriend heb je wel gelezen wat er staat

63 likes

Ik vind dit best moeilijk, er wordt een samenwerking verbroken vanwege een mening van ze. Ik kan mij echt niet voorstellen dat Maxime haar moeder gaat afvallen publiekelijk, en misschien ligt haar mening wel genuanceerder. Maar nu wordt Maxime gecanceld omdat haar moeder bepaalde uitspraken heeft gedaan.

1 like

Maxime is zelf volgens mij ook niet vies van dat soort opmerkingen

10 likes

Haar moeder doet racistische uitspraken. Hun familie is het merk, natuurlijk wordt zij gevraagd afstand te nemen van die uitspraken.

31 likes

En een bedrijf wilt gewoon verkopen. Racisme is geen selling point voor hun doelgroep

9 likes

Nou vind dit dus niet kloppen, ze is gevraagd haar verhaal te doen maar heeft niet gereageerd

17 likes

Exact

3 likes