FF Boulevard #6

Wat bedoel je?

Ik vind Kim en Pete best wel hot samen.

3 likes

Reachiiiing

1 like

Juice tussen de juicekanalen I’m here for it

50 likes

Ik kwam echt hierheen om dit te posten. Ik vind die 20k echt bizar, hoe dan. Per maand!?

15 likes

Ja en hoe weet hij dat?? Of is dat wat hij zelf verdient? :face_with_monocle:

3 likes

Misschien dat hij ergens heeft gezien hoeveel petje.af-leden zij heeft? Is €10 per maand dus bij 2000 leden zit ze al op dat bedrag. Maar geen idee of je dat ergens kan zien eigenlijk.

Lekker verdienmodel wel.

4 likes

@lisaanna ja dat moet haast wel haar (enige?) bron zijn. Zij wordt toch niet betaald voor items/interviews of verwijzingen op shownieuws etc?

2 likes

Ze haalt denk ik ook wel wat uit haar YouTube videos en de advertenties die daar voor/in zitten.

1 like

Vergeet niet haar prachtige sieradenlijn :sparkles::sparkles::sparkles:

6 likes

Iemand die paar jaar terug ook Helemaal het einde keek? :eyes: Ik dacht dat hier een topic van was, maar kon 'm niet zo snel vinden. Wat ik wel weet is dat veel mensen al irriteerde aan deze gast haha

15 likes

Dit was echt een topaflevering. Heb zo genoten.
Wel sneu voor die kinderen dat ze zo zijn geworden.

4 likes

27 dec komt er een docu van Ewout Genemans op tv, Staand Verder Leven. Deze heeft hij samen met de kinderen van Peter R de Vries gemaakt over de impact van zijn dood.

39 likes

Addy was vroeger mijn gymdocent en hij hield zich met veel shady zaakjes bezig volgens mij
Ga de aflevering van cheese from the bacon terug kijken👀

34 likes

:glee:

27 likes

Oeh dan hebben wij op dezelfde middelbare school gezeten denk ik!
Hij was daar toen ook ontslagen om shady redenen geloof ik :sweat_smile:

1 like

Die blog is echt heel bijzonder. De oudste, Julia, is ook gestopt met de pabo omdat ze zich niet kan verenigen met de lesstof / het onderwijssysteem waarin wordt geleerd dat de aarde rond is etc.

Ik kan me ook nog herinneren dat die Addy tijdens Helemaal het Einde ook nog terug moest naar NL ivm gedoe rondom zijn sportschool! Vind het vooral zo sneu voor die kinderen, zo onder de invloed van vaders doen en laten

4 likes

Ik kijk het nu terug. Hij kwam altijd ‘gewoon’ hyper en enthousiast over in Helemaal T Einde. Watskebuuuurt met die man… Hopelijk komt daar een antwoord op

1 like

Wat sneu voor die kinderen zeg.
Het lijkt erop alsof ze ook in een soort voedingssupplementen piramidespel zitten

3 likes

Echt jammer dat ik weiger alles wat Ewout Genemans maakt te kijken, want verder klinkt dit wel als iets wat ik graag zou willen kijken.

5 likes

Waarom? (Echt benieuwd)

13 likes