FF Boulevard #6

Nee want dan ben je weer aan het skinnyshamen. Dus als je dik bent doe je het nooit goed :roll_eyes:

3 likes

Nja, gezien hoe weinig mensen willen dat iemand anders ze iets voorschrijft: kijk naar protesten voor lockdown, vuurwerkverbod etc.

Goed idee, laat de overheid je voorschrijven wat je moet doen maar alleen voor bepaalde groep he!!!

Want dat werkt.

5 likes

Oh ja tuurlijk, ik ben net dombo!

1 like

Ja sorry je neemt de tekst nu over van die onderzoekers die hun eigen onderzoek heel belangrijk maken (doe ik ook bij mijn eigen onderzoek hoor, no shade). Maar als je kritisch nadenkt, kan je wel spreken over een ernstiger beloop als de sterfte niet hoger is? Ik bedoel, dat is toch DE definitief van een slechte uitkomst?

4 likes

Nee een ziekenhuisopname is toch heel ernstig. Of nog erger een ic opname.

Jongens, deze discussie hoort toch echt in het Carona topic? Kunnen jullie daar verder discussiƫren.

55 likes

In algemene zin zou de overheid wel faciliterend kunnen optreden. Daargelaten dat je dan in 1 miljoen discussies belandt met mensen die dan ook een voordeeltje willen.

Maar ik denk dat dit onnodig is om in te brengen in de context van COVID-19 brengt. Daarvoor is het nu geen oplossing. Net zoals je mensen die iedere paar weken niet lekker zijn, ook niet gaat zeggen dat ze meer fruit moeten eten of supplementen moeten slikken. Zal vast kunnen helpen, maar de relevantie ontbreekt.

6 likes

Ja is er eigenlijk nog een update over de relatie status van andre hazes?

38 likes

Iedereen dacht het, met 52 nieuwe berichten in het Boulevard topic! :cry:

47 likes

Nee, hij is alleen thuisā€¦ zn moeder moest weer aan de bak bij de bubble tea bar.

15 likes

Ik ben wel benieuwd hoe het met Sarah gaat, die haf vast gedacht dat het heel anders zou lopen.
Mja Bridget ook.

Ik snap ook niet wat Bridget ooit in hem heeft gezien, of Ć¼berhaupt.

Bridget staat ook nooit samen met Nikkie aan de desk he?

7 likes

Sowieso is er helemaal niet bewezen dat gezondheid en gewicht met elkaar te maken hebben. Ik ben slank (even bij gebrek aan betere term) maar lang niet altijd gezond, sport en beweeg heel weinig en snoep me te pletter. Wil wedden dat jij gezonder bent dan ik, maar leg je onze bmiā€™s naast elkaar dan zou ik als de ā€˜gezondeā€™ bestempeld worden. Belachelijk.

3 likes

Ik lees net bij, maar dit vind ik ook onnodig. Ja, @Flowermarket heeft een andere mening dan de rest hier, maar ze voert de discussie heel rustig en respectvol (vind ik) terwijl er toch veel mensen ā€˜tegenā€™ zijn. Vind ik knap, en niet nodig om zo op de man te spelen.

13 likes

Hahahahahaha wie schrijft dit:

Het gaat ā€˜iedere dag een beetje beter met hemā€™, aldus Rachel. ,Hij woont nu bij mij thuis en wordt heel hard verwend.ā€ Ze kookt elke dag voor hem. ,Vaak stamppot met andijvie, zijn lievelingskost. Vol vitamientjes. Want dat heeft hij nu nodig. Vitamientjes, moederliefde en heel veel rust. Die vindt hij thuis. ā€˜Het enige wat jij hier zelf moet doen, is kauwenā€™, lach ik dan.ā€

https://www.ad.nl/show/rachel-hazes-bevestigt-andre-woont-tijdelijk-bij-mij~a124dd69/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

10 likes

Prima, maar ik ben het niet met je eens. Toen het te heet werd onder haar voeten moest de discussie alleen gevoerd worden over punten die ze had gezegd en niet over de onderliggende boodschap die gewoon fatphobic was. Als die opmerkingen gemaakt worden, vind ik ook dat je een reactie daarop moet kunnen incasseren.

5 likes

Ik heb inderdaad wel empathie voor iemand die rustig een discussie blijft voeren als je zoveel heftige reacties tegen je krijgt. Soms moet je ook een tijdje discussiƫren voor je iets van iemand aanneemt, dus misschien gebeurt dat nog of is ze aan het denken gezet.

4 likes

Van de week wel toevallig! Gisteren geloof ik

2 likes

Die zag ik weer kleding promoten op insta.

Denk niet dat ze helemaal doorhad wat er allemaal op haar af zou komen.

Hoop dat het goed met der gaat

5 likes

Nee de discussie wordt me niet te heet onder de voeten. Ik wil alleen de discussie voeren over wat ik daadwerkelijk heb gezegd. Ik vind het geen enkel probleem om daar op te reageren en een gesprek over te voeren.
Prima om dit trouwens te verplaatsen naar het Corona topic. Snap dat dit vervelend is voor mensen in dit topic.

6 likes

Ja lijkt me echt heel heftig. Toch een beetje de Megan Markle van de lage landen he.

Kan je misschien toch beter een medium bekende voetballer nemen.

2 likes