FF Boulevard #6

Wat een eindeloos epistel weer om te zeggen ‘vreet een beetje normaal en neem de trap in plaats van de lift’
Mijn hemel.

23 likes

Nou ja hij zegt wel dat mensen nu kunnen zeggen dat hij, ook als hij niet gevaccineerd zou zijn, er zo snel vanaf zou kunnen zijn omdat hij zo fit is en veel sport. Daar maak ik wel uit op dat hij gevaccineerd is

10 likes

Nu pas? Had het eerder verwacht

3 likes

@Schaakmat ja ik doelde ook op dit stukje inderdaad.

Verder een hoop blabla zoals gewoonlijk bij Arie. Zo’n lange post terwijl hij gewoon had kunnen zeggen: joe, ik heb corona ben even een paar dagen van de radar.

8 likes

Nu ik weet dat hij gevaccineerd is vind ik het wel wat sneu

2 likes

Oh ja had niet zo goed gelezen @Masterchef

4 likes

Hahaha ja het is gelijk weer zo gezapig dominee carpe diem achtig

5 likes

Ik zie dat sommige mensen in de comments teleurgesteld in hem zijn hierdoor :roll_eyes: Misschien ook wel logisch door het soort mensen dat hij aantrekt met zijn boodschap. Wel goed dat hij het stukje over het vaccin erbij zet, tegen de maatregelen zijn hoeft natuurlijk niet per se antivax te zijn.

7 likes

Oh Doutzen toch
Ooit toen ze net vlogde 3 jaar geleden dacht ik oh wat een nuchter iemand maar inmiddels is het level Willem Engel.


Bij ‘lieve mensen’ haak ik vaak al af

Maar ‘lieve mensen het is me wat’ klonk nog veelbelovend als voor een gedicht, het is ten slotte de tijd van het jaar

5 likes

Ik bij “this could be fake” :sob:

47 likes

Was leuk geweest als ze begonnen was met ‘beste mensen’

8 likes

“In liefde te blijven” wat zegt ze daar eigenlijk mee, ik kan niet meer tegen dat soort uitspraken hoor. Net als “verbinding”:face_vomiting::nauseated_face:

6 likes

Klinkt een beetje viezig

7 likes

Haha ja precies

1 like

Ik durf het bijna niet toe te geven, maar…. Ik vind het best goed wat hij zegt?

Zeker omdat ik denk (vette aanname hoor!) dat hij/zijn vrouw zich wel in een wereld van!moederhartmensen begeeft. Arie geeft best duidelijk aan wél gevaccineerd te zijn.

En op je gezondheid letten kan ook geen kwaad, ook met prik. 2g beleid valt natuurlijk ook best wat over te zeggen, voor of tegen het zijn best heftige potentiële maatregelen.

23 likes

Volgens mij wordt die misinterpretatie vaak gedaan bij hun twee. Ook dat Romy zogenaamd haar kinderen niet zou laten vaccineren oid, alleen maar omdat ze een beetje die zoutlamp, veel buiten leven, duurzame insta heeft. Dat staat niet gelijk aan anti-wetenschap of antivaxx. Ben echt totaal niet verbaasd dat Arie zich heeft laten vaccineren. Ja hij is pro het gezond houden van je lichaam, maar dat kan toch samen met het vaccineren.

20 likes

Nou haha ik denk het niet omdat ze kippen een een grote tuin hebben :stuck_out_tongue_winking_eye: maar meer de mensen waar ze mee omgaan die uitgesproken tegen vaccinaties zijn.

Okay, het wazige thuisscholing post hielp niet mee in dat beeld. Maar zoals ik aangaf, vette aanname vanuit mij hoor.

3 likes

Wat een leuke kippen, die wil ik ook.

1 like

Maar waar lezen jullie precies dat Arie zich wel heeft laten vaccineren?

1 like