FF Boulevard #6

Is dat snoep niet ook zo in de markt gezet om het snoepverbod op scholen te omzeilen? “Nee hoor dit is van biet”, marsen mogen kinderen niet meer mee naar de meeste scholen maar Nicolettes bietensnoepjes wel?

15 likes

Light sigaretten zijn misschien ook beter dan andere sigaretten, dat maakt ze nog niet gezond.

8 likes

Snoep Nicolette peer en wortel smaak

Haribo goudbeertjes

Niet zo gek veel verschil en ik zou mijn kind niet iedere dag laten kanen op haribo beertjes. Maar die geven wel een kaak workout

Edit; voor de eiwitten moet je eerder aan de haribo

16 likes

Nicolette, is that you?

25 likes

Oh en voor de fun, een Elstar appel volgens de oppermachtige appie

Dus fitgirls vreet haribo ipv een appel voor de eiwitten

13 likes

Wilde net zeggen, helemaal als je geen Nicolette bent, waarom zou je op deze heuvel sterven

41 likes

Soms is het leuk om recalcitrant te zijn

2 likes

Maar we zien hier in actie dat de marketing dus wel goed werkt :sob:

6 likes

… soms? @SemM doet niet anders

20 likes

Hahaha meid heb jij aandelen in deze troep? :joy:

11 likes

Ja mensen trappen zo enorm in deze marketing. Mijn moeder geeft m’n zoon deze rommel ook en denkt dat ze echt gezond bezig is voor hem. Discussie aangaan heeft geen zin want nee er zit echt groenten in hoor. Nu is mijn zoon daar zo vaak niet en krijgt thuis geen enkel snoep dus oké. ‘het is van Nicolette en die doet echt goede dingen hoor!!’

3 likes

WOW breaking nieuws ome Arie heeft Corona

24 likes

15 likes

Wel goed dat hij in quarantaine gaat.

2 likes

Hey maar hij is dus wel gevaccineerd? Dat had ik niet gedacht.

14 likes

haha wow jouw standaarden voor normaal gedrag in coronatijden zijn laag :heart:

waarschijnlijk zie jij in de praktijk genoeg ander gedrag

14 likes

Wat wel grappig is. We hebben uiteraard wel eens sportieve mensen gehad die Corona hadden. Een keer hadden we een fitness guru die al aan optiflow lag (pre-IC en in sommige ziekenhuizen kan het alleen op IC) eh toch bleef hij naast z’n bed Squats en allerlei oefeningen doen :sweat_smile: maar elke keer als hij door z’n benen zakte zakte ook zijn saturatie. Gingen alle alarmbellen af. Verpleging boos haha Hij was zo in de ban van dat gezond leven het hem gaat redden. Maar helaas uiteindelijk toch op de IC gekomen.

17 likes

Ja staat dat er heel duidelijk? Hij schrijft idd niet tegen vaccineren te zijn maar of dat betekent dat hij het ook heeft gedaan,
of okay vindt als je het doet om bepaalde redenen. Vind het idd zo in contrast hoe hij normaliter overkomt

1 like

Dit is toch eigenlijk hartstikke triest? Klinkt wat mij betreft niet meer als een gezonde relatie met sport :flushed:

7 likes

Het was zeker ook triest ja! Zo vast houden aan z’n geloof dat sporten hem gaat redden. Uiteraard is sporten gezond en is je herstel mogelijk na de Corona ook sneller, maar hij snapte gewoon echt niet dat hij het beste lichtjes kon mobiliseren op kamer van bed naar po-stoel en dat hij z’n energie moest bewaren. Oefeningen op bed zijn okay om spieren wat actief te houden, maar geen squats etc.

2 likes