FF Boulevard #6

Christina verdient wel wat karma, dus ach.

Waarom?

3 likes

Als je alles wil weten moet ik een compleet werkstuk schrijven, je kunt genoeg over haar karakter vinden met een googletje.

2 likes

Niet te vreten en ongeveer net zoveel suiker als gewone gummibeertjes

11 likes

Ik vind dit net zoiets als die groentenwraps of groentenbroodjes. Je krijg echt geen extra vitaminen binnen door die super bewerkte groenten en volgens mij zijn de voedingswaarden ook echt niet beter dan een volkoren product.

7 likes

Klopt! Toen ik ah afvallen was heb ik hier naar gekeken en je kunt beter volkoren eten.

@Gelatelli, ik had het meer de storie an sich. Ik vind het wel een beetje een gekke reactie van xtina. Zodra ze britney hoorde keek ze snel naar die man, die het onderbrak en terwijl ze zich zo snel mogelijk omdraaide met een “can’t say anything but happy for her” :raising_hand_woman: Ik vond het best apart. Ik weet niet wie goed/shady is hier. Maar wist btw niet dat xtina zich eerder wel over freebritney had uitgesproken.

3 likes



Ik zou me zo kunnen indenken dat Britney een half jaar geleden geen toegang had tot Twitter/Social media en dat ze daarom wellicht niet weet dat Christina zich heeft uitgesproken, maar kom op. Doe dit lekker achter de schermen.
Britney heeft die post inmiddels gewist, net als de post waarin ze Jeffrey Star ophemelden van de week.

13 likes

Ik begrijp deze nominatie niet helemaal. Dit las ik op het AD:

Het voedingscentrum zegt: zet wat vaker appel en tomaat op tafel. Daar zitten toch ook suikers in? Waarom zijn die suikers beter als die in het snoepje, die ook natuurlijk zijn? Voedingscentrum zegt zelfs nog: suikers zijn suikers.
Is het wel eerlijk dat ze genomineerd is?

Omdat in echte groente en fruit naast fruitsuiker ook vitamines, mineralen en vezels in zitten. Gebruik van je mond en overige verteringsysteem is anders dan bij snoepjes. Denk ik.

36 likes

Die zitten ook in het snoepje voor zover ik kan zien. De vezels zijn in ieder geval enst heel hoog voor een snoepje en er is daadwerkelijk groente en fruit gebruikt voor het produceren van het snoepje.

Voedingscentrum adviseert volgens mij nooit over mondgevoel van voedsel

2 likes

Dit is van de officiële website van lets

3 likes

In een appel zit ook zout. Ik weet dat je dat niet verwcht maar dat zit er allemaal van nature in

1 like

Oke een laatste argument dat je hierover zou kunnen aanvoeren is dat je nooit 100g van een snoepje eet. Dus die 48 is wel uit zijn verband in zo’n tabel

Het is vooral het doen dat het gezonder is dan andere snoep en daarmee het stimuleren om het vaker te eten.

Koop je een doos van deze nieuwe snoepjes, dan vind je in deze doos zes kleine zakjes. “Vijf zakjes voor alle schooldagen en een extra zakje om mee te nemen naar het sporten”, legt Nicolette uit. “Het is natuurlijk geen vervanging voor een appel of een portie groente, maar het is wél een betere optie voor als je zin hebt in een lekkere snack.” Benieuwd? Je scoort de snoepjes van Let’s vanaf nu bij iedere Jumbo!

Bron: kookfans.nl

Ik verwacht niet dat ouders iedere dag een zak snoep geven om mee te nemen naar school, maar hierdoor wordt het gestimuleerd.

6 likes

Omg @SemM ben je nou serieus haha. Overigens zegt @Broodrooster niks over mondgevoel (??) maar over hoe je lichaam snoep en appel verteert.

Natuurlijk is dit misleidend want je geeft je kind gewoon een bak snoep mee naar school, maar je denkt als ouder dat je groente geeft en dat is dus pertinent niet zo.

72 likes

Het gaat ook om de vezels en de verhouding fructose en glucose. Daarnaast kun je veel meer eten van dadelsiroop dan van dadels zelf.
Dadelsiroop, agavesiroop en zelfs gewoon witte kristalsuiker is allemaal ‘natuurlijk’, maar dat betekent niet dat het goed voor je is.

Misschien vind je dit interessant?

11 likes

O doe jij dat niet? Genoeg mensen die zich scheel eten aan snoep maar na anderhalve appel genoeg appel hebben.

Zo werkt dat met groenten en fruit, daar heb je sneller genoeg van dan van suiker en vet.

30 likes

Je hebt (een beetje) zout nodig in je lijf, net als suiker. Dan heb ik liever dat mijn fantasie kind een appel zit te snacken, dan een zak snoep of chips. Want het vult meer er zitten nog nog andere voedingswaarde in.

2 likes

Als laatst kan het goed zijn dat het wel gezonder is als ander snoep hoor, want hier zitten wel andere ingrediënten in

Voedingscentrum zegt suiker is suiker bij de opmerking “natuurlijke suikers” van de snoepjes. Het maakt voor je lichaam geen baal uit of je suikers van dadelstroop of suikerbiet gebruikt. Het word hetzelfde verwerkt door je lichaam (als suiker).

En knap dat je tomaten of appels hetzelfde vind als iets kunstmatigs.

19 likes