FF Boulevard #6

Het is gelukkig onderzocht: Why women fall for Pete Davidson

2 likes

Huh zo raar

Hij had eerst met die dochter van Cindy Crawford, die is ziek lang, fucking dun, net 20

En Kim is dan helft haar lengte, dubbel haar leeftijd en dubbel haar gewicht.

Heeft ie iig geen type lol

2 likes

Misschien heel gemeen, maar misschien wil Kim ook graag een ā€˜opvallendeā€™ vriend nu Kourtney verloofd is met Travis Barker, aangezien Kim en Kourtney altijd aan het concureren zijn met elkaar.

16 likes

Ook de gemiddelde huismoeder is ie voor in

Als het waar is vind ik het wel komisch, Kanye neemt zichzelf enorm serieus en heeft echt 0.0 zelfspot en dan zoā€™n gast als Pete Davidson die zichzelf bijna 24/7 belachelijk maakt.

En deze was 3 jaar geleden al :laughing:

5 likes

Ik denk dat Kim op zich al een flink aantal jaar ā€œeen opvallende partnerā€ heeft gehad. :grimacing:

14 likes

Rumour has it dat Kris dit bedacht heeft om de aandacht van astroworld en kylie af te leiden
En ik zie haar dat 100% doen ook nog

65 likes

Nu je het zegtā€¦ Kanye loves Kanye idd.

1 like

Je bedoelt Ye :tired_face:

1 like
24 likes

Beroemd vooral

2 likes

Wat is er dan met Kylie?

1 like

Haar vriend is Travis Scott, die rapper waarbij 8 doden zijn gevallen bij optreden op het festival Astroworld.

Ooh ik had even in mijn hoofd dat Travis met Kendall is, dus ik dacht dat je het over twee losstaande dingen had.

2 likes

10 inmiddels al geloof ik.

3 likes

Maar die was niet per se positief voor haar imago (de laatste tijd) denk ik? Kourtney was toch altijd de saaie en nu opeens helemaal de it(skater)girl met Travis Barker haha. Kan me voorstellen dat het een pr ding is.

En dat verhaal met astroworld gaat ook niet echt goed nu, dus geen gekke gedachte.

Iets anders: hebben jullie de story van Britney Spears met/over Xtina gezien :fire::scream:

1 like

@George en zij was er ook met stormi, en postte een story waar een ambulance in te zien was terwijl ze zei dat ze nergens vanaf wist


@wompie ik snap het niet, ze zegt Iā€™m happy for her, is dat shade?

4 likes

Nou ja ik snap wel dat je het als Britney zijnde fijn zou vinden als mensen zich erover uitspreken wat er zo erg was aan de situaties zoals Lady Gaga daarna wel doet

6 likes

Christina heeft zich afgelopen zomer zeer uitgebreid uitgesproken over de situatie.
Vind dit echt nasty van Britney.

Pak lekker de telefoon in plaats van haar door de modder te trekken op Instagram.

8 likes

Hahahaha ik denk echt nog regelmatig aan deze anekdote en moet altijd weer lachen :heart:

5 likes

Wat een kutmoeder. Zou die van mij echt niet hoeven flikken. Schoonzoon gezocht ook echt. Die denkt dus alleen maar aan dr zelf

1 like