FF Boulevard #6

‘Even de oma’s appen’
Ik zei tegen mijn man bij dat fragment: echt, flik dit en ik vraag ter plekke een scheiding aan met die telefoon meteen in je smoel terwijl je nog open ligt van je keizersnede.

7 likes

Ik vind rowena ook een beetje irri tbh.
Dat rompertje van Kelly ook ‘9 months on the inside’ :nauseated_face:

2 likes

En maakte zij zich nou druk om hoe haar haren zaten toen ze weer terug was op de kamer?

@Sproetjes Ja, te fout.

Jethro ziet er echt smoezelig uit en onverzorgd. Vond ik hem bij The Bachelorette toch een stuk leuker en spontaner.

4 likes

Haha ja en de spoedlijn bellen bij een paar bultjes??

11 likes

Pff ja gênant was dat. Die vriend van Rowena vind ik nog het irritantst

4 likes

Ja hahaha. Dacht echt bij mezelf gaan ze nu gewoon echt 1 intoetsen?? Die assistent zei er toen wat van en die vriend gelijk er tegen in, echt aso. Vond dat die assistent nog schappelijk reageerde en dat ze nog gewoon hielp.

6 likes

Ik denk dat het bij Rowena een combinatie is van extreem overbezorgd zijn na het verlies van hun eerste kindje tijdens de zwangerschap en niet zo heel snugger zijn. De meeste mensen raadplegen Google of bekenden even en zijn gerustgesteld of bellen de reguliere lijn van de huisarts. Die vriend neemt wel de leiding die ze nodig lijkt te hebben in haar (over)bezorgdheid. Alleen een beetje jammer dat hij ook niet zo bijster slim is. :laughing:

8 likes

Ja ik weet ook niet wie zij is maar toen ze voor 3 rode vlekjes dacht te kunnen bellen met de spoedlijn?? En dat die man van haar dan ook zo zegt ‘ja altijd spoed’. :roll_eyes:

Maar mensen die voor alles de dokter/huisartsenpost bellen zitten sowieso heel erg in mn allergie dus het kan aan mij liggen

17 likes

Dit snap ik dan weer wel, hier had ik helemaal niet meer gedacht, goed punt

3 likes

Ik zou dat denk ik zelf ook wel hebben. Helemaal nadat ze hun eerste kindje verloren zijn, ik snap dat helemaal. Had waarschijnlijk niet op 1 getoetst met bellen naar de HAP, maar bij elk dingetje zou ik wel in de stress schieten.

De moeder van Kelly schijnt trouwens een makelaar te zijn voor huizen die nogal gewild zijn in de onderwereld en heeft ooit voor haar een bericht geplaatst op FB dat ze een man zocht voor Kelly, en die ging viral. Als mijn moeder dat toch gedaan zou hebben zou ik echt flippen. :grin::rofl:

1 like

Dit zag ik niet aankomen.

7 likes

Huh ik dacht dat Kim en Kayne terug samen waren?

2 likes

Geloof er helemaal niets van. Die twee zitten gewoon de pers te trollen.

14 likes

Ik weet het niet. Hij had Ariana grande ook op de set ontmoet van snl en die ene atrice van bridgerton. Misschien is hij wel onweerstaanbaar op de set lol.

2 likes

Wat is er zo onweerstaanbaar aan hem :thinking:.
Nmsmvpe

15 likes

Ja ik zie er niks in, was ook sarcastisch.

1 like

Het zullen mijn zwangerschapshormonen zijn maar ik moest half janken bij de geboortes in de laatste aflevering :sweat_smile: vond het ondanks hoog tokkie-gehalte toch wel mooi om te zien hoe bijzonder het is om voor het eerst je kindje te zien en om te zien hoe gelukkig ze ermee waren :pleading_face:

4 likes

Haha dit bedoel je toch? Vond ik ook zo bizar, zouden die potentiele lovers dan ook langs de ballotagecommissie moeten (aka hun toekomstige schoonmoeder)?

1 like

Uh hoe is dit bekend geworden dan?

1 like

Ik ga best wel goed op hem en ik weet niet waarom. Hij is objectief gezien qua uiterlijk ook helemaal niet mijn type.