FF Boulevard #6

Ja idd, de PR scam is voorbij

7 likes

Het kwam altijd wel over als een showmance. Misschien hadden ze een daadwerkelijk een relatie, maar dikte ze het aan voor de pr.

Trouwens over Camilla hoor ik nog wel eens wat, een liedje of iets dergelijks. Maar van Shawn hoor ik niets of ben ik out of the loop

2 likes

Of zou yolanthe erachter zitten???

23 likes

Zei gister precies hetzelfde.
Erge is wel dat ik het toch kijk :joy:

1 like

Ik hoor regelmatig summer of love op de radio, dat is geloof ik zijn nieuwste.

Maar ik heb een zwak voor Shawn Mendes, sorry.

1 like

Ieder zijn zwaktes. Ik keek een youtube filmpje hoe die twee zich klaar maakte voor de MET. En ik kon het niet afkijken, omdat hij echt een zweef trut is. Ik kan daar echt niet tegen

4 likes

Hahaha echt? ik weet dus verder eigenlijk helemaal niet hoe hij is? :joy::joy: mijn innerlijke puber heeft gewoon een beetje een crush op hem qua uiterlijk.

2 likes

Kijk en huiver. Maar zo gek is het niet dat je een puber crush er op hebt. Als hij niet zo knap was, had hij echt geen platencontract gehad (of hoort dit in de impopulaire mening topic)

5 likes

Kijk nou hoe cute de video die daarna kwam :joy:

39 likes

Hahahah met zijn palo santo

Echt een verwarrend filmpje, had hem me heel anders voorgesteld

8 likes

Jammer dat ze ongelofelijk in your face waren :nauseated_face:
Al zijn deze fotoā€™s wel goud

@Schaakmat Ja zat hij niet in zoā€™n mooiboi YouTube groepje waarmee ze sketchy dingen deden?

7 likes

Geen idee, mijn Shawn Mendes kennis is zeer beperkt. Het enige wat ik weet is dat ik zijn zangkwaliteit matig vind en dat hij een zweef trut is

@California als ik het van te voren wist, had ik nooit op dat filmpje geklikt. Zelfs niet uit pure verveling (wat in dit geval was)

1 like

Ok wow ik had hem nog nooit horen praten maar ik snap ineens de geruchten.

2 likes

Ik heb het ook proberen te kijken maar kan echt niet tegen de stem van Laura. Het is ook
meer haar lijzige manier dan echt stemgeluid denk ik brrrrr

1 like

Na vijf minuten kon ik echt niet meer verder kijkenā€¦

Ga helemaal stuk om die ā€˜chipped nailsā€™ van Shawn Mendes. Eerst helemaal laten pamperen en alles perfect laten aanbrengen, om vervolgens het meer ā€˜rockstarā€™ te maken. Hahahahaha. Maarja hij heeft wel groot gelijk wat dat eerste deel betreft, ik zou me ook letter in de watten laten leggen.

6 likes

Haha ja echt he. Zeker met dat: ā€˜canā€™t wait to see her and what did they did with her hairā€™ :joy:

3 likes

Haha zit er nou heel droog iemand in bad als hij tegen einde de badkamer inloopt om zichzelf te zien.

1 like

Oh verschrikkelijk die stem. Ik snap dat ze op een roze wolk zit, maar dit is echt irritant. Terwijl Kelly klinkt alsof ze een pak shag per dag wegrookt.

5 likes

Ik dacht hetzelfde na het kijken van de aflevering. Vind hem echt smoezelig ofzo

Edit: oh ja en dat kleffe gedoe de hele tijd. Continu kusjes geven en elkaar complimenteren

2 likes

Maar het kindje is ook echt net geboren en hup, fotoā€™s maken. Geniet even van het moment ofzo.

Had eerder verwacht dat ik me aan de tweeling zou ergeren, maar die vind ik juist wel leuk!

5 likes