FF Boulevard #6

Ja alberta?

2 likes

Ik ga stuk om de reacties :woman_facepalming:t4:

3 likes

Ik zou ook wel beetje als Britt zijn denk ik als ik bekend zou zijn. Lijkt me soms best moeilijk om mijn mond dicht te houden. :rofl: Zou het liefst iedereen vertellen denk ik wie ik met zijn neus in de poeder zag liggen enz. :see_no_evil:

10 likes

Ik vraag me af of je doorhebt wat je hier zegt. Er zijn genoeg Nederlandse kinderen die zo heten. Namen zijn natuurlijk erg smaakgevoelig en daarover ga ik niet discussiëren, maar als het gaat om het beledigen van niet-Nederlandse namen voel ik toch de behoefte om er wat van te zeggen. Onder andere omdat:

Het verschil in bejegening door de werkgevers is zelden openlijk racistisch. Het SCP merkte op dat veruit de meeste werkgevers ‘correct handelen’ en gesprekken voeren ‘op een vriendelijke manier’. De ongelijkheid schuilt hem in de kansen: niet-Nederlandse namen worden simpelweg minder vaak uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.

19 likes

Ik denk dat de hele clue niet de niet-Nederlandse naam is, maar dat er (als je de spaties ertussen denkt) you and I staat.

11 likes

@Twijfelaar ja excuses, ik bedoelde inderdaad wat @Hejira zegt. Niet om een naam verder belachelijk te maken. Het is meer dat ik het in mijn hoofd altijd als drie verschillende woorden lees.

2 likes

Ze heeft een tye die shirt aan net als famke louise toen ze ik doe niet meer mee zei.

Ik denk dus dat ze gewoon een grapje maakt, maar je weet het natuurlijk nooit. Ga ook wel stuk indd om de reacties van dat ze trots op haar zijn dat ze zich ook eindelijk uitspreekt :laughing: (ze zegt wel “we zijn t zat” maar ja. Missch gaat dat meer om zwarte piet)
Wat ik eigenlijk hoop is dat ze met Stop covid bedoelt dat iedereen het vaccin moet nemen.

9 likes

Haha ik dacht heel even dat ik in het youtubers topic zat en ik dacht wie the fuck is Anouk nou weer
Maar het is dé enige echte Anouk

26 likes

Ik vraag me af of jij doorhebt wat ik bedoelde. Zoals hier al eerder aangegeven gaat het mij erom dat er staat: You and I

3 likes

Love Anouk. Hoop dat het een grapje is (denk het wel) maar ik ga zeker naar Jinek kijken nu :nerd_face:

3 likes

Nvm had hier wat getypt maar boeit ook eigenlijk niet wat ik vind. Als t als kwetsend wordt ervaren dan is het waarschijnlijk zo. Ik wist alleen niet dat youandi een buitenlandse naam was.

2 likes

Is gewoon verzonnen naam

Net zoals Nevaeh :nauseated_face: (‘heaven backwards’)

3 likes

Ik ken een Amerikaanse Jetaime :slight_smile:

9 likes

Merci, je déteste ça

13 likes

In dit geval gaat het er dan misschien niet over, maar er wordt vaak wel erg hihaho gedaan over “tokkie” namen of “buitenlandse” namen.

Alsof fucking Sanne of Marloes van die zaligmakende namen zijn.

9 likes

Jeroen is toch wel de naam die het meest universeel gedragt wordt op dit forum toch.

Ik vind persoonlijk dat Saskia niet genoeg haat krijgt, wat is dat voor’n naam.

42 likes

Ik vind alle mar-namen het hoogtepunt van gemiddelde saaiheid.

17 likes

Ik dacht ook dat Youandi een verzonden Engelstalige naam is. Iets als “dit is ons kind, uit liefde tussen jou en mij”. Tenminste zoiets zei de Youandi die ik ooit eens ontmoette

2 likes

Ugh mijn nicht die zichzelf een Ibiza hippie prinses waant heet Saskia. Sorry het zit diep.

1 like

Chantal mag er ook bij :face_vomiting:

4 likes