FF Boulevard #6

Was ook mijn eerste gedachte, ja. Maar laten we hopen dat dat eerst is gebeurd :upside_down_face:

@Nysmn + laten uithongeren, gore smeerlap. Ben bang dat ie voor de wet niet eens iets strafbaars gedaan heeft :unamused:

3 likes

Wat een aparte mannen om hem heen.

4 likes

Britt zei aan het einde van Media Inside: “Ik weet niet of ik nog met de cameraman van de mars kan werken volgende week dinsdag.” Dus lijkt me niet moeilijk te achterhalen wie het is.
Wel echt smerig, als het gebeurd is.

3 likes

Er was toch ook ooit een andere “rel” waar Britt op terugkwam dat ze iets (via via?) had gehoord. Moet ik ff opzoeken waarover

Ze riep laatst wel dat Enzo niet naar een awardshow kwam omdat hij een smak geld wilde hebben voor zijn aanwezigheid.

1 like

:frowning: Oke, die had ik ff gemist!

Nee over drugs gebruik:

https://www.ad.nl/show/britt-dekker-beschuldigt-jury-kookshow-van-cokegebruik-oh-nee-toch-poedersuiker~a6b90e68/

Oh media courant leest hier ook mee (grapje):

Ja ze bracht het ook wel als urban myth hoor, ze zei zelfs ‘ja heel Hilversum kent dit verhaal toch!’

1 like

Ohh ja poedersuiker op de wc, dat doet iedereen weleens toch?
Ik ben geneigd Britt hierin te geloven eerlijk gezegd.

4 likes

Ik dacht dat de naam Youandi een verzinsel was van “de Luizenmoeder”. Maar er zijn dus echt mensen die zo heten :woman_shrugging:t3:

50 likes

Dat van mij klopt ook gewoon hoor.

1 like

Ik lees dit dus altijd als ‘you and i’

Ik vind dit wel een mooie gelegenheid om deze klassieker er weer in te gooien:

Rintje was mijn állereerste crush. Wilde zo graag met hem trouwen als ik groot was.

15 likes

Ohhh ja hij was ook mijn eerste crush! Samen met Gianni Romme :cupid:

3 likes

Haha sorry bedoelde meer wat ik in mijn hoofd had, was idd deze voorgeschiedenis

Klopt over Enzo

2 likes

Huh Anouk heeft een ikdoenietmeermee instapost. Ze staat met soort lichte duckface op de foto. Is het een soort hihaho kijk mij met m’n Famke Louisehhhhh look? Of is ze 180 graden gedraaid? Vorig jaar zat ze weet ik het hoe lang in quarantaine in een hotel en nu is het allemaal ik doe niet meer mee?

1 like

Dit zou wel een bijzondere 180 zijn

1 like

Hmm vind het een beetje sarcastisch klinken… stop covid we zijn het zat? Gewoon kijkcijfers aan het trekken denk ik zo.

1 like

Ik heb een keer carbid met hem geschoten #goals

8 likes

Wat zijn die tags ook???

Vera liked het ook

2 likes