FF Boulevard #6

MARCEL

Maarja sowieso heet iemands vriend dan weer zo en is er zo in een ander topic ‘ik vind het echt teleurstellend en geprivilegieerd dat bepaalde mensen altijd zo flauw doen over sommige namen’

15 likes

Ja sowieso dat mensen nu gekwetst zijn, maar ik heb al 34 jaar gezeik met mijn naam dus ik vind dat ik credits heb om andersmans naam nu af te zeiken.

4 likes

Check your privilege dat je geen Marcel kent ja :raised_hand:

9 likes

Er zit er een in mijn familie (aangetrouwd gelukkig) dus jullie kennen mijn leed niet

1 like

Ik vind Paul nou echt zo’n stomme naam die je niet fatsoenlijk kunt uitspreken. Pool Pal Pauwel allemaal klopt het niet

99 likes

Omg ja ken ook alleen maar irritante Pauwels (een andere collega noemt hem steevast Pol)

6 likes

Afgrijselijk. Ik zeg gewoon pal, doei hoor. Maar dan krijg je weer gezeik, want ‘hEt Is PaAUwL’ had je maar een normale naam moeten hebben pik.

Heb zelf overigens ook echt een afgrijselijke kutnaam hoor daar niet van. Laatst nog aan m’n moeder gevraagd of ze niet wat beters had kunnen kiezen :joy:

16 likes

Ja!!! Ik kan hem ook niet. Gewoon afschaffen

1 like

Marcel is in een van mijn vriendengroepen slang voor een zweetvlek onder je oksel, no lie.

Daardoor kan ik sowieso nooit iets met een marcel

10 likes

Extra punten als diegene dan een marcel heeft op z’n (vlaamse) marcelleke.

14 likes

Ik hoorde laatst een oud-collega uit Gent voor het eerst aan zweetplekken refereren als okselvijvers en ik dacht weer goddamn wat zijn de Vlamingen toch superieur

66 likes

Oooh die is zo standaard hier wist niet eens dat hij Vlaams was. Amai jullie missen duidelijk iets.

3 likes

Annemiekel

25 likes

Briljant deze… Echt nog nooit gehoord!!

1 like

Nou ja als je Kevin of Patrick heet sta je in deze maatschappij ook al 1-0 achter :woman_shrugging:

Edit ha ik wist zeker dat het Kevin-effect bestond en de bronnen op deze wiki zijn beter dan ik dacht :sunglasses::ok_hand:

19 likes

Dit ga ik zo hard tegen mijn man gebruiken. Eindelijk bewijs van zijn inferioriteit.

2 likes

Paul is echt veruit de meest moeilijke naam. Ik zeg altijd Pauw maar dan met een L, maar daar verzwik je je mond bijna mee.

5 likes

Sinds Tiktok Tammo kan ik Kevin niet meer anders horen:

https://www.facebook.com/tiktok.tammo/videos/317721432855044/

6 likes

Kevin is geen naam maar een aandoening.

20 likes

ik dacht dat hij gaelic ofzo praatte ik kon daar echt geen nederlands uit op maken

1 like