FF Boulevard #6

Z’n piemel? :crazy_face:

8 likes

Nou Maarten, niet jaloers worden nu.

10 likes

Run Leontine run

1 like

Dit plaatst de verloofde van Britney. Weet iemand waar dat over gaat?

1 like

Prinses Amalia: ‘Als mijn vader nu iets overkomt, zou ik vragen of mijn moeder het eerst een paar jaar wil overnemen’

Interessant profiel. Ik vraag me alleen af waarom de keuze voor De Breij om hem te schrijven.

14 likes

Ik iedere krant staan nu andere citaten. Ben benieuwd wat er nog nieuw is in het boek straks.

1 like

Hij heeft een interview met de NY Times gehad die niet bepaald positief is: Who Is Sam Asghari, Britney Spears's Boyfriend? - The New York Times.

3 likes

Ik denk dat Amalia zelf Claudia de Breij goed/leuk vindt, en genoeg vertrouwen in haar had om dit boek te schrijven.

7 likes

Ja en waarschijnlijk wilden ze geen kritische journalist maar meer een gezellig verhaal zei een royaldeskundige op tv :nerd_face:

11 likes

Was nooit van plan het boek te kopen, dus dat vind ik wel chill eigenlijk haahahahha :joy:

@Gjirokaster nu je het zegt, het zit er zo bij mij ingeprent dat zij niets voor haarzelf bepaalt dat ik dacht dat zij gewoon iemand toegewezen heeft gekregen :woman_facepalming: Maar lijkt me logischer inderdaad dat ze zelf ook inspraak heeft gehad in wie ze haar persoonlijke verhaal toevertrouwt :sweat_smile:

1 like

Hahahahahaha wow
Mooi dat ze m consequent Mr. Asghari noemen en wie zijn die twee mensen die de hele tijd alles onderbreken? Oppertunistisch management?

Hopelijk zet Britney een goeie prenup op

2 likes

Lol, Sam zelf lijkt me niet eens zo’n slechte gast maar die mensen om hem heen… dit artikel schreeuwt echt heel luid “profiterende mislukkeling” :grimacing:

3 likes

Oh ja dan kun je beter een vrouw kiezen idd😝

1 like

Ja, volgens mij mag elke nieuwe koning(in) op haar 18e haar eigen biograaf kiezen!

4 likes

Eh???

3 likes

Moeten ze niet met de cameraman in gesprek

37 likes

Ik denk dat het probleem is dat ze niet weten wie het is

2 likes

Wtf walgelijk dit
Zou een fucking gevangenisstraf op moeten staan

1 like

Ja maar ze weten zo te lezen ook niet over welke deelnemers het gaat :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik twijfel hier ook over, want dit verhaal gaat al heeeel lang rond maar als Urban Myth volgens mij. Dus dat Britt zegt dat ze diegene kent, neem ik niet super serieus. Maar goed, als het wel gebeurt is is het heel erg.

6 likes