FF Boulevard #6

Het welbekende tweede tremester

10 likes

Als je dit verhaal niet kent denk je dus nu dat ze ‘per ongeluk’ nóg een keer zwanger is geraakt van een affaire met de man van haar beste vriendin.

Niet dat de waarheid veel beter is, maar ok.

18 likes

Helarisch!!

15 likes

Zou het??

5 likes

Yolanthe neemt het er lekker van

4 likes

Super leuk voor haar maar m’n eerste gedachte was wel: is dít Lindsay Lohan? Ik had haar niet herkend.

37 likes

Videoland heeft volgens mij bij elk nieuw seizoen uitzendrechten van een halfjaar. Vanaf januari staan ze vermoed ik weer op videoland. Dit was in iedergeval zo de afgelopen 3 jaar zo. Al weet ik niet of dit met Star/Disney+ is aangepast

3 likes

Dit is wel heel extreem gephotoshopt

7 likes

Ik hoop het!

3 likes

Ik vind dit meet meer Megan Fox cosplaying Lindsay Lohan.

6 likes

Wow ze lijkt op Oriana van de Bachelor😂

15 likes

Ze begint nu wel meer op haar MyScene pop te lijken

Maar ze ziet er wel leuk op de foto uit! Ben ook wel benieuwd naar de film. Ze was vroeger zo goed

12 likes

Never forget

31 likes

2004 :sob:

1 like

Schermafbeelding 2021-11-15 om 21.36.49

Is het niet romantisch
 :heart_eyes: Wat een man he? We moeten hem collectief weer omarmen want nadat hij zijn piemel in andere vrouwen stak en dit uitkwam, is hij nu weer zichzelf.

50 likes

Schijnt ook dat ie het nog steeds doet

1 like

Alberta?

21 likes

Hahaha wow zij lijkt hier echt op

25 likes

Hallo hij heeft wel zijn hele verhaal bij Linda gedaan hoor, voor hem was dat ook echt niet makkelijk.

10 likes

Tja dat is waar, ik bedoel hij is uiteindelijk het slachtoffer in het hele verhaal natuurlijk, maar ik wil toch even wachten tot het volgende John Ewbank gedicht waar Marco zijn gouden stem overheen giet, voor ik Leontien en de dames met wie hij het deed volledig als valse heksen op de brandstapel gooi. Ik bedoel
misschien komt er wel een nummer met “Ik ben ook maar een mens” als titel. Draag me weg, leg me aan het zuurstof
moet al janken bij het idee van t verhaal van de arme man.

18 likes