FF Boulevard #6

Peter R de Vries zou vandaag 65 zijn geworden :sparkles::broken_heart:

24 likes

Hahahah ja :joy: die dacht de groeten. Ik weet nou alleen niet of de scootmobiel man heeft betaald of niet.

@Duchess vast wel! Een vriendin van mij kreeg het al aangeboden toen haar fiets was gejat :joy: (hartstikke goed natuurlijk slachtofferhulp maar dat vonden we toen iets wat overdreven :sweat_smile:)

2 likes

Ik vond die van Mcdreamy ook zo dom. Hij is arts en best wel slim en alles, maar hij denkt dat het logisch is om midden op de weg over dwars even stil te staan en zijn tel te checken. Wonder boven wonder heeft hij op magische wijze ineens bereik, terwijl hij juist daar stopte omdat hij geen bereik had :sweat_smile:
Wel lullig voor hem dat hij neuroloog is en sterft door het gebrek aan een goeie neuroloog.

Shonda kan iedereen wel rustig afmaken, maar bij Alex kiest ze dan zoiets kuts. Had hem liever dood zien gaan tbh

7 likes

Dit is wel met meer dingen in de serie. Net als met Addison als gynaecoloog/neonatale chirurgie en ze kan geen kinderen krijgen. En had Callie niet een keer een arm gebroken?

1 like

als ik dit alles over grey’s anatomy lees ben ik maar wat blij dat ik al vroeg afgehaakt ben. om precies te zijn toen meredith doodging (verdronk?) maar toen ineens -wat een wonder- weer tot leven kwam. toen dacht ik, als ze dit soort bullshit flikken heb ik geen zin om verder te kijken. zie dat dat me een shitshow aan slechte geneurtenissen bespaard heeft :+1:

6 likes

Ergens vind ik de combinatie van een moshpit met autotune echt niet kloppend en kan ik het daarom niet serieus nemen. Uiteraard stamt rock en metal af van zwarte muziek maar het is wel interessant om alles full circle te zien gaan van moshpits tot merch die meer weg heeft van metal etc. Vraag met uberhaupt af ze bij die rapconcerten aan de moshpit etiquette houden.

4 likes

Grey’s Anatomy klinkt nog kutter dan Friends

18 likes

Ik was ook 15 years late to the party toen ik begon met Greys. Vind Meredith onuitstaanbaar en alle scenes met McDeamy samen vermoeiend dus ben ook al afgehaakt :thumbsup:

5 likes

ik kijk GA al jaren niet meer maar ben wel benieuwd wat er van hem geworden is dan

2 likes

Voor de zekerheid in een spoiler:

Alex

Hij had het goed voor elkaar, was getrouwd met Jo en ze waren gelukkig samen en ineens vanuit het niets kreeg hij te horen dat Izzie een tweeling van hem had dus is hij met de noorderzon vertrokken om met haar en die tweeling een gezinnetje te vormen. Dat heeft hij per brief laten weten aan Jo, Bailey en Meredith.

3 likes

ik haat dit

6 likes

Ik ben ooit aan Grey’s begonnen, ik denk zo’n 8 jaar geleden, en ben toen rond de vliegtuigcrash gestopt.
Jaren later, zo’n jaar geleden, zag ik het op videoland staan. Dus ik weer helemaal enthousiast kijken vanaf het begin en dacht nog, nu ga ik het gewoon verder kijken.
Was ik net zo’n beetje weer bij de vliegtuigcrash-afleveringen, werd het van videoland afgehaald :rage:

2 likes

Zo irritant altijd als je net ergens helemaal in zit en het dan weg is. Ik weet niet of je Disney+ hebt, maar daar staan 17 seizoenen op. Anders Amazon prime, daar heb je seizoen 1 tm 16. Is maar 2.99 per maand geloof ik.

2 likes

Dan zou ik Vampire Diaries skippen :joy: iedereen daar is al 3x ofzo uit de dood herrezen

4 likes

Ooh thanks! Ik ga eens kijken of ik daar een proefmaand oid op neem in de kerstvakantie :star_struck:

1 like

Same for Supernatural

5 likes

Behalve de enige normale persoon (dr tante) en Vicky 🥲

2 likes

Iemand bij story heeft problemen…

77 likes

HAHAHA wtf

6 likes

Ik GIL :rofl:

13 likes