FF Boulevard #6

In Goede Tijden niet hoor. Dood of niet, je kan gewoon weer terug komen. Heeft Ludo het record in! :rofl::wink:

20 likes

Never forget de vliegtuigcrash :sob:

Ik vond dat zo onbegrijpelijk. En ‘McDreamy’ ook gone. De uitleg daarvan was: ‘D zou nooit M en de kinderen verlaten om een carrière in het buitenland ofzo te beginnen, dus doodgaan is veel waardiger’. En dan denk ik ‘k, I get it’, maar what about alle anderen? Heb het idee dat alleen Izzy volgens mijn laatste herinneringen nog ergens ronddwaalt. Ook never forget: eerste kill-off van George, 007 :pleading_face:

15 likes

Ja Izzy heeft 100 seizoenen later de boel nog verpest. De trut. Echt t slechtste verhaal ooit.

19 likes

Oh man. Die vliegtuigcrash :pleading_face:.
Voel de spanning van al die afleveringen gewoon weer.

Shonda heeft echt een heftige manier om mensen uit de serie te schrijven. De dood van Mcdreamy sloeg dan echt weer nergens op.

Ik kijk ook station 19… pff. Keek gister de aflevering van deze week uit Amerika. Ben er nog niet van bekomen :cry:

5 likes

Ja die exit van Alex Karev was echt de meest teleurstellende ooit.

14 likes

Zo ik was echt woest na die aflevering :sweat_smile: En het daarna nog een keer gekeken omdat ik echt zat van huh nee wtf hoezo waarom godver heb ik wat gemist :joy:

2 likes

Ja was echt geen waardig afscheid. Heel random. Snap niet dat dat is waar ze voor kozen. En daarna ook nog Deluca.

1 like

Me in seizoen twee: :eye::lips::eye:

6 likes

Sorry maar je bent echt 15 jaar te laat :joy:

McDreamy vond ik niet erg. Vond m stom. Zou wel weer opnieuw willen kijken maar heb geen zin in izzie. Maar als ik na haar begin mis ik ook Denny :heart: Dilemmas. Vind Meredith eigenlijk ook niet zo leuk.

6 likes

Blij dat ik net klaar ben met Grey’s bijkijken :joy: doe nu Private Practice maar is toch minder leuk, denk dat hierna Station 19 op de planning staat.

1 like

Station 19 vind ik echt zo leuk. Heb van de week nog zitten kijken of ik niet ergens seizoen 4 en 5 kon kopen, omdat ik net klaar was met seizoen 3.

2 likes


Ga hier stuk om, hoe treurig ook. Wel echt twee helden ook. Dorp in Friesland helemaal over de zeik hierdoor.

45 likes

Het was een heftige dag in het dorp;

Ik zit al 5 minuten te gieren :joy:

38 likes

OMG echt geweldig dit

4 likes

Die ‘crime scene’ foto’s ook :joy::joy::joy::joy:

40 likes

Hahaha ja die maken het compleet :joy::joy::joy: vooral die ene waar 1 losse pepernoot ligt :joy:

18 likes

Hahahahahaha wat heerlijk
Weet wel waar ik niet hoef te wonen :joy:

1 like

‘Het snoepgoed belandde vervolgens als strooigoed door de winkel’

En die vent met zn scootmobiel is hem mooi gesmeerd :joy:

8 likes

Hahahaha die laatste zin, ben benieuwd of Slachtofferhulp al ingeschakeld is.

6 likes

I can’t :rofl:

38 likes