FF Boulevard #6

Die linker is een soort schaamlippen broek

1 like

Los is het allemaal leuk, maar bij elkaar zo meh. Patricia Field doet deze keer niet de styling. Volgens mij heeft ze voor Emily in Paris gekozen.

De outfit van Charlotte though!

8 likes

Over slechte styling gesproken :joy:

14 likes


Jij hebt geen smaak. Die 4e outfit is geweldig :nauseated_face:

5 likes

Ik hoop wel dat Lily Collins snel de hoofdrol krijgt in een Audrey Hepburn biopic

14 likes

Volgens mij willen de mensen achter de serie haar wel graag terug ‘en staat de deur altijd open’. Ik las dat ze daarom dus ook niet zullen kiezen voor een verhaallijn waarin ze overlijdt.

1 like

Hier was ik bij! Ik stond wel echt ver buiten de pit, want ik ben zelf een keer gevallen en als je dan de voeten op je hoofd ziet afkomen is de lol er wel vanaf. Woohah was gewoon te groot geworden,het kon gewoon al niet meer op die locatie in Tilburg. Sommige shows waren echt te druk, vooral die in de tenten. Er waren al problemen bij aanvang, lange rijen om binnen te komen, uren wachten in een hittegolf (met flauwvallende mensen, want zon+alcohol) echt slecht geregeld de eerste paar edities. Wel fijne show van Mac Miller gezien :heart:

1 like

d607502dc24f2d746848d5227d6deb46

Moest bij de outfit van Carrie hier aan denken op 1 of andere manier.

2 likes

Net als met Emily in Paris heb ik het beetje het idee dat ze de Gossip Girl styling na willen doen. Maar die werken alleen bij S&B.

5 likes

Ik heb wel op meerdere sites gelezen dat ze Samantha laten doodgaan (inclusief begrafenis), dus ik ben super benieuwd
Gaat sowieso op alle fronten een teleurstelling zijn dus kan dat er ook nog wel bij

5 likes

Wat een rot streek. Zo kan Samantha dus nooit meer terug komen. Bluh. Ben de film nu al zat en heb hem nog niet eens gezien.

Het is een serie

14 likes

Samantha wilde zelf niet meer toch?

9 likes

Het is een serie, geen film.
En het is waarschijnlijk dus ook niet waar.

Maar hoezo zou het een rotstreek zijn? De actrice wilde zelf niet meer.

10 likes

Ruzie kan bijgelegd worden toch? Om meteen dan ook iemand dood en begraven vind ik best cru.

Dacht dat het een film werd. Nou, ik haak af.

Haha het is maar een personage dat doodgaat he. Gebeurt wel vaker als acteurs stoppen dat hun personage dan komt te overlijden. En bovendien die ruzie is best heftig. Tuurlijk, het kan worden bijgelegd, maar Kim Cattrall was behoorlijk duidelijk dat ze klaar was met de serie en met Sarah Jessica Parker.

13 likes

Grey’s Anatomy is echt King in het omleggen van personages :sweat_smile:

21 likes

ja dat mensen de serie uit worden geschreven zonder dood te gaan is eerder een uitzondering op de regel.

2 likes

Echt hé.

Acteur: hoi ik wel uit de serie.

Shonda Rhimes: ok, je sterft een gruwelijke dood omdat je levend verbrand na een auto ongeluk :+1:

24 likes

Of we wachten nog drie weken, dan kan je samen met twee andere acteurs* doodgaan in een vliegtuig.

*Oeps, personages natuurlijk

16 likes