FF Boulevard #6

Nou als mensen die dat soort dingen zeggen in karma geloven komen ze zelf ook nog wel aan de beurt. Walgelijke uitspraak

4 likes

Ben er echt even stil door


3 likes

Clicks en dus relevant blijven?

Ik zou ook zeker geen reacties gaan lezen op fb. Mensen zijn echt verrot.

2 likes

Wow wtf
 ik heb net nog naar boulevard zitten kijken. Hopelijk wordt die dader snel gepakt en overleeft Peter het :pensive:

2 likes

Inderdaad. Sowieso fb comments vermijden ten aller tijd.

2 likes

Even iets heel anders, waar ik eigenlijk voor kwam, maar eerst ging bijlezen.

Is het alweer oke tussen Jaimie vaes en Lil stumpert? Was Music memories aan het kijken van 538 en daar spreekt ze nog over de relatie en dat ze elkaar niet opgeven en over de bruiloft, of zou dat voorheen al opgenomen zijn?

Ik verkeer in precies zo’n staat. Die gestoorde onderwereld wil iedereen het zwijgen opleggen. Dit is toch fucking gestoord! Mijn emoties gaan van shock naar ongeloof naar boosheid, ongeloof, verwardheid. Krijg het er helemaal heet van.

7 likes

Ik heb het idee dat ik veel vrienden ga verliezen nu. Ik krijg zoveel dingen doorgestuurd in groepsapps en ik ben zo enorm los aan het gaan op ze dat ik er van moet huilen

11 likes

5 schoten en dus ook het hoofd geraakt, dat is echt wel levensbedreigend
 hoop dat het meevalt

2 likes

Juicechannel zei van niet en dat ze uit elkaar zijn

1 like

Bij dit soort dingen word ik weer zo teleurgesteld in de mens.

2 likes

Heb weer helemaal datzelfde gevoel als toen met Fortuyn en Theo van Gogh.
Het is een regelrechte aanslag op de vrijheid, uit welke hoek het ook mag komen.
Ben er echt misselijk van.

39 likes

Kreeg 't ook van m’n vader doorgestuurd en zelfs de still vond ik al schockerend. Heb ook wel even duidelijk gemaakt dat ik hier absoluut niet op zat te wachten!

Helaas zijn er mensen bij wie wraak hoger in het vaandel staat dan wat dan ook.

Dweilen met de kraan open. Hoop dat Twitter net als bij Eriksen toen, de optie om te tweeten over het onderwerp blokkeert.

3 likes

Oh wat verschrikkelijk dit. En wat afschuwelijk voor zijn naasten en geliefden


Het is ook zo’n kansloze actie, hun doel is mensen het zwijgen opleggen maar het effect is toch altijd exact het tegenovergestelde? Het is puur blinde haat in een tunnelvisie waarbij de consequenties slechter gaan uitpakken in hun nadeel, en daarbij heb je een (potentieel) leven genomen en vooral heel veel verdriet voor familie en vrienden veroorzaakt. Geweld is een concept wat ik nooit zal snappen.

3 likes

Mijn vriend kreeg dit filmpje ook. Dan hoor je kemand 2 keer vragen: is er al gebeld, is er al gebeld? Ik vind dit echt niet normaal. Je bent neergeschoten en jet eerste wat mensen doen is filmen ipv bellen?!

1 like

Pfff heftig hoor. Schrik er echt wel van