FF Boulevard #6

Ja vertrouwenspersoon van de kroongetuige maar hij heeft natuurlijk met veel meer zaken te maken, Willem Holleeder natuurlijk ook.

2 likes

Wat heftig dit zeg. Hopelijk komt het goed


1 like

Het is echt heel erg, ik vraag me serieus af of hij dit gaat overleven


Ja hij spreekt zich overal ongegeneerd over uit, dus er zullen genoeg mensen zijn die m iets aan willen doen.

Op het extra nieuws van RTL suggereerden ze ook al een connectie met zaak Taghi

Ohhh bah :pensive::pensive:

1 like

Mijn vriend kreeg een filmpje doorgestuurd van zijn broer. Walgelijk :confounded: het idee dat hij daar zwaargewond op de grond ligt en iemand dan zijn mobiel pakt om het te filmen en dĂĄn nog denk dat het een goed idee is om het door te sturen :exploding_head:

Ik hoop echt dat hij er bovenop komt. Zoveel respect voor deze man.

8 likes

Jemig
 echt bizar dit.

Ik hoop dat hij het overleefd maar man, door je hoofd geschoten worden is niet niks


(Keek even op twitter en zag meteen een alle grenzen voorbijgaand filmpje van hem
waarom filmen mensen dit?)

Zelfs boven het artikel op nu.nl staat er een foto van hem op de grond?!

Edit: gelukkig hebben ze hem aangepast. Wat stom zeg.

Moet meteen weer denken aan dat hij meewerkte aan Make Up Your Mind. Wat je ook van hem vindt, hij heeft toch wel een goed hart dat hij dit soort dingen doet. Terwijl niemand het verwachtte. En ook wat hij voor fam. Verstappen gedaan heeft

Hoop echt dat hij het redt


34 likes

Nou de foto die nu.nl plaatst is ook super heftig?? Vind dat echt ongepast om zo op de voorpagina te plaatsen (ĂŒberhaupt om te plaatsen)

3 likes

nu.nl heeft ook een beetje een rare foto vind ik, waarom posten ze dit

1 like

Ik vind het echt heel erg
 jeeeezus man.

Ik snap idd dat hij er betrokken bij is, maar ik snap de logica gewoon Ă©cht niet? Maar goed ook dat ik het niet snap natuurlijk. Hij is bij veel zaken betrokken maar hij is niet de advocaat of degene die de vervolging doet, en daarnaast een heel erg publiek persoon. Het is maar heel goed dat ik het nut niet snap natuurlijk maar ik snap het gewoon Ă©cht niet! Snap het ook niet in het geval van advocaten of iemand die de vervolging doet trouwens (gezien het dan niet ineens stopt ofzo), ik snap het niet. Ik blijf in een kringetje lullen zo maar ik ben gewoon echt shocked.

9 likes

Bah, ik vind het echt heel naar dat die walgelijke foto’s zelfs door de mainstream media (nu.nl) worden verspreid :face_vomiting:

3 likes

Ja gadverdamme waarom zet de NOS dit er op? Dacht bij de NOS kan ik wel terecht voor nieuws zonder nare plaatjes

3 likes

Hoe respectloos zijn mensen :cry: Hij ligt daar te vechten voor zijn leven. Ben echt misselijk van die foto’s en hoop echt dat hij het redt en hier goed uit komt :candle:

10 likes

Al die mensen op Twitter die even moeten roepen van ‘ik mocht hem niet, maar dit is wel heel erg’ :roll_eyes: Hoezo dat erbij vermelden, lekker belangrijk nu wat je van die man vindt. Is gewoon vreselijk dit, punt :disappointed_relieved:

25 likes

Pff waarom hebben vooral de nieuws websites nog steeds niet geleerd dat je dat soort beelden niet moet plaatsen. Is helemaal nergens voor nodig. Het is al zo lang geleden maar ik kan me nog steeds dat beeld van Fortuyn en van Theo herinneren, portret foto volstaat bij zulke berichtgeving.

1 like

Poe ja, dat was ook zo’n vreselijk beeld :pensive:

Ik las zelfs al tweets in de trant van “karma heeft Petertje R ingehaald” wat zijn sommige mensen toch echt bedorven.

2 likes

Indd. Hij weet niet wie jij bent en het boeit hem vast ook niet

1 like