FF Boulevard #6

Ik keek op YouTube dit filmpje van Woo Hah:

Super sick, ik kan mij echt niet voorstellen hoe dit is. Toch wel anders dan je gemiddelde concert. Echt uiterst fascinerend hoe die crowd beweegt, maar dit zou je toch niet moeten willen :sob:. Hoe haal je in godsnaam adem daar? :hot_face:

In de comments zijn mensen ook onder de indruk omdat in de VS optredens minder wild zouden zijn.

5 likes

Met de wetenschap van nu is het bizar om te zien. Blijkbaar werd deze chaos voor de artiest de norm.
Dan kan je wachten op dit soort ongelukken.

1 like

Paris Hilton is getrouwd!

50410785-10193829-Four_The_DJ_looked_ready_to_party_in_this_reception_mini_dress-a-234_163677595806850410973-10193829-Three_Paris_slipped_into_another_wedding_gown_during_the_ceremon-a-233_163677595806750410041-10193829-Two_She_then_changed_into_this_floor_length_custom_Pamella_Rolan-a-232_163677595806650409923-10193829-One_Paris_looked_sensation_in_three_separate_bridal_outfits_for_-a-231_1636775958065

91 likes

En, Britney Spears is (eindelijk) vrij!

105 likes

Dagelijks?! :sob::sob::sob:

1 like

Ik had jouw post gebookmarked en heb dit net terug zitten kijken omdat ik vroeg wakker was en heb zo erg zitten lachen, hoe Teun naar die steen op die stoel loopt, wanneer die moet voelen of hij de krachten al voelt. :joy::joy::joy: En die hoofden van die Gerda’s erbij, echt prachtige tv.

8 likes

Die autotune is trouwens echt lelijk zeg

3 likes

Ik had al heel lang niets meer van haar gehoord/gezien maar ze wordt echt niet ouder lijkt het wel. Ze ziet er al 20 jaar hetzelfde uit in mijn beleving!

7 likes

Ze heeft een hilarisch kookprogramma op Netflix. Volledig over the top en typisch Paris.

4 likes

Er komt in december een reboot van sex and the city :neutral_face:

13 likes

vreselijk. maar ga toch kijken.

29 likes

Echt stom zonder samantha

14 likes

Wat zou het excuse zijn dat Samantha er niet bij is?

1 like

Hahaha, ja ik ook. Sinds ik hier wat dingen over voorbij zag komen dacht ik: “Nou moet dat nou, vreselijk dat ze het zo uitknijpen.” Maar toch ga ik kijken.

Zit weer in LA of “Europe” waar ze een geweldige carrière in de PR heeft.

Ik denk dat ze het heel open houden, vriendschappen veranderen natuurlijk door de jaren heen. Mag hopen dat ze haar niet “dood” verklaard hebben

3 likes

Love de Forever21 kleding /s

2 likes

De kleding is echt vreselijk. How about no….

Toch ga ik ook kijken. :joy:

11 likes

Oooo Stanny! Hij was echt 1 van mijn favorieten in de serie. Mis wel echt Samantha in de film.

3 likes

Maar dat zou wel het meest realistische zijn. De actrice wil nooit meer terugkeren en ‘contact verliezen’ zou ik in dit geval ook niet echt geloofwaardig vinden.
In de serie zat natuurlijk al een lijntje wat ze hiervoor uit zouden kunnen bouwen (namelijk dat ze ziek was).

2 likes