FF Boulevard #6

Ik vind het hilarisch, hoe veel te belangrijk vind je jezelf als je hier zo serieus/ontkennend in gaat. Is toch duidelijk een grap.

23 likes

Ik dacht alleen maar, hoezo kunnen zij mailen in groep 3?

24 likes

Ik vond het wel een interessante video hoe ze alles uitleggen enzo maar ik vond het wel Heel Erg Raar dat ze in het midden insinueren dat dit een vooropgezet plan was met een vleugje occult erbij. Ze maken dat niet hard of concreet maar ik zat echt “ok wat proberen jullie hiermee te zeggen dat de illuminatie deze kinderen ging offeren ofzo”.
En ik vind dat de rest van de video daarom wel een stuk minder credibility had daardoor.

2 likes

die overtuiging gaat echt veel rond online (tiktok iig)
ook dat mensen zeggen dat hij duivelse hymns aan het neuriĂ«n was op dat moment dat het concert heel even stop was gezet om een bewusteloos persoon uit het publiek te laten halen, toen ging ie ff door met zingen. mensen gaan helemaal crazy hier op đŸ„Č

Dit is misschien een domme vraag maar hoezo zijn er woorden weggeknipt in deze video? Echt irritant want precies de woorden die omschrijven wat er gebeurde worden weggebliept (maar zonder bliepjes)

2 likes

Ja de verklaring dat hij kickt op chaos en riots die hij veroorzaakt heeft is natuurlijk veel te saai en gewoontjes.
Terwijl als jij daar staat en de macht hebt om zo’n menigte helemaal apeshit te laten gaan (en dan niet op een toffe manier), ik kan me heel goed voorstellen dat dat een betere rush is dan welke drugs dan ook.

Overigens ik had gister een stukje van die look mom I can fly docu gezien en die beelden van concerten en mensen die zeggen I survived travis scott/zijn muziek heeft m’n leven gered etc
 wow did not age well.
En je merkt heul goed dat hij/zijn team die docu gemaakt heeft :see_no_evil:

Ik las ook wat artikelen over zijn optreden op woo ha en dat dat ook al behoorlijk randje was en ĂŒberhaupt niet chill voor de meesten in het publiek.

@Junebug85 ja ik dacht eerst dat t aan mij lag maar dat was echt irritant!

2 likes

Anders wordt de video demonitized door YouTube :slightly_frowning_face:

1 like

Ik ga echt helemaal stuk om dit :joy::joy:

Ja zoiets gokte ik al, maar op welke gronden dan? Waarom mag je niet zeggen ‘it turned ugly’ of ‘people are getting trampled’

1 like

Ja of scheldwoorden die in videomateriaal gezegd worden, beelden van bewusteloze mensen etc

1 like

Dit artikel. “Tim Hofman komt uit een gezin met eindeloos veel broertjes en ook nog een zus, en bijna allemaal proberen ze BN’ers te worden. Zo is Sam Hofman bekend van Holland’s Next Top Model en deed Rijk Hofman mee aan Expeditie Robinson. Sam en Rijk hebben ook nog een vrij ordinaire podcast, waarin ze elkaar proberen te overbluffen met opgelopen soa’s.” :joy:

16 likes

Ik ben het eens met Patty
wat is dit voor omgekeerde wereld

6 likes

VIVa voor mannen :joy:

29 likes

Dit klinkt echt boomer

3 likes

Het programma voor witte mannen die vinden dat ze niks meer mogen zeggen.

24 likes

Ik betrap mezelf er de laatste tijd wel eens op dat ik het eens ben met Johan Derksen qua pro vaccinatie, echt een mindfuck want ik vind die man vreselijk.

8 likes

Ik ook :sweat_smile: Het is idd de mindfuck dat hij daarnaast hele vreemde dingen zegt. Maar hij spreekt zich wel gewoon goed uit over vaccinaties. Ik hoop dat hij daarmee ook een groot deel van het voetbal publiek aanspreekt die zich perse niet wilt laten vaccineren.

5 likes

“nieuwe” talkshow haha nou nou ik ben zo benieuwd wat voor programma dit gaat worden!
:roll_eyes:

6 likes

Je kan het gewoon eens zijn met bepaalde ideeën van mensen en ze alsnog loathen, net zoals dat andersom ook kan!

6 likes

Nah nee, bij racistische/transfobische/seksistische standpunten trek ik normaal gesproken wel een grens. Kan me dan niet zo heel veel schelen dat iemand in zijn vrije tijd kittens redt of ineens wel een goed standpunt heeft.

Maar het viel me op dat hij Ă©Ă©n van de weinige bekende mensen is die zich er duidelijk en hard over uitspreekt.

4 likes