FF Boulevard #6

Gaat het uitgebreid over in het nieuws en actualiteiten topic

2 likes

De witste fittie ooit

8 likes

Haha maar echt
 ‘Hij zegt dat ik geen achtertuin heb maar dat is echt niet waar hoor!’


Ik zat even door te klikken op Medicacourant en zag dat Tim den Besten had gezegd dat Lil’ Kleine een lul is, met deze poll eronder :joy:

21 likes

ben echt benieuwd wat te veel op barbie lijken inhoud als ze juist dunne blonde meisjes wil

5 likes

Is er eigenlijk als een Barbie met een hoofddoekje in het assortiment dat hier verkocht wordt?

2 likes

Barbie-doll-hijab-launch-879495

6 likes

Ik hoop dat hier ook meer outfits mee komen om mee te spelen, met meerdere hoofddoekjes om af te kunnen wisselen.

1 like

Niet echt een antwoord op je vraag, maar ik had ooit een Barbie (Fulla heette ze eigenlijk, denk dat sommige het wel zullen kennen) en die kon een stukje uit de Koran reciteren :sweat_smile:). Ik ga even foto zoeken.

image

11 likes

Oooh deze kan ik me nog zo herinneren en de reclames hiervoorđŸ€Ł (in een Noord Afrikaans land)

3 likes

Hahah ja ik wist dat iemand het moest kennen! Ik had hem uit Damascus. Daar werd ie bij zo’n kraampje naast de moskee verkocht :+1:

2 likes

Oh haha nooit gekend. Ik koop in het buitenland dan speelgoed met Koran recitaties voor m’n zoontje. Zie ook vaak poppen die dat kunnen. Leren ze spelenderwijs het een en ander.

3 likes

Wordt hier dan misschien Barbie (Samantha) bedoeld? :o_o:

6 likes

Fulla is inderdaad de Arabische barbie!

3 likes

Ik post dit niet vanwege Yvonne (want niet boeien). Ik pleur het hier neer om wat mama Borsato zegt:

Hoe kijkt Mary eigenlijk tegen dat vreemdgaan van haar zoon aan? Volgens haar was het ook een beetje de schuld van Leontine. “Ik heb Marco nooit veroordeeld. Waar twee kijven, hebben twee schuld. Daarvan ben ik overtuigd.”

Leuke schoonmoeder

26 likes

Tea Spill maakt normaal alleen video’s over drama in YouTube land maar dit keer over het drama bij Astroworld. Echt ongelofelijk hoe zoiets heeft kunnen gebeuren


5 likes

Mary is ervan overtuigd dat Marco hem nooit meer in een ander steekt.

Deze schrijver vindt zichzelf heel grappig

4 likes

Mama’s jochie doet nooit stoute dingen!

7 likes

Haha ik weet niet wat hier precies waar aan is maar het is wel grappig: Sarah en Sam - a tragic love story

14 likes

Dit heeft ze al ontkracht bij Fawry! Ze zou hem al jarenlang niet gezien hebben

1 like

Ja maar de mail is gevonden toch, of is die nep? Zij reageren ook juist op het bericht bij Fawry

1 like