FF Boulevard #6

En dan rond de geboorte of bij de geboorte wel aanwezig willen zijn om vervolgens weer te verdwijnen.

11 likes

Of nog beter: later als de kinderen zelfstandig zijn en geen afhankelijke baby/peuter/kleuter

7 likes

En dan het slachtoffer uithangen als mama besluit dat ‘papa’ het kind minder mag zien. Laat staan welke verhalen de vader zelf de wereld ingooit over de moeder van ‘zijn’ kind.

1 like

Maar kunnen deze mensen (net als de Koertjes) dit niet gewoon onderling uitzoeken in plaats van dat moddergooien op Instagram? Hij zegt namelijk weer iets heel anders. Nu spreekt het verleden niet echt in zijn voordeel, maar dat online gebash lijkt me nou ook niet echt leuk voor een kind later.

3 likes

Nou jongens we kunnen weer rustig ademhalen, het was allemaal een misverstand! 🥲

4 likes

Ja dat postte juicechannel ook, heel veel mensen (ik ook) hadden ze die film gedmd

1 like

Welke film dan?

3 likes

Peppa Pig

44 likes

zo, wat een slechte film is dat zeg

3 likes

Ja ik was hier laatst aan begonnen, maar na tien minuten weer afgezet. Ook geen geloofwaardige rol van die rapper

2 likes

Niks veranderd joh, die boodet. Vind hem hier al een beetje gekkig uit z’n ogen kijken. Maar dat kan ook komen doordat ik te veel Amerikaanse crime volg en hij er zo lekker karakteristiek uitziet😅

Was dit hier al geplaatst, heb nog ver naar boven gescrold maar ben het nog niet tegengekomen.

Als dit echt waar is, weet ik niet of ik Monique nou een heel geduldig of ‘gullible’ vind. Of beide.

3 likes

Van de hoofdrolspeler? Ik vond het echt fantastisch maar ben sowieso weg van hem en eigenlijk de hele nieuwe generatie Nederlandse acteurs, Jim Deddes, Joes Brauers en Jonas Smulders dus

3 likes

Lol begint dit artikel nou serieus met: “het zou al een tijdje uit zijn tussen André en Sarah…”? Dat is toch pas een week ofzo uit. Echt viezig hoe hij gewoon heen en weer blijft hoppen tussen Monique en alle tijdelijke vrouwen tussendoor.

13 likes

Ja maar dat hij veel bij Monique thuis gespot wordt kan ook voor hun zoontje zijn. Dat Monique die ketting weer draagt vind ik wel raar. Ik hoop écht dat ze hem niet weer terug gaat nemen

8 likes

Die ketting heeft ze gekregen met de geboorte van hun zoontje, die natuurlijk dezelfde naam heeft. Als mijn hoofd nou net zo goed relevante info kon opslaan als dat het met deze onzin kan, had ik vast betere diploma’s gehad.

40 likes

Oh ja ik vergeet altijd dat dat zoontje ook Andre heet haha

1 like

Ik vond het geen geweldige film (wel afgekeken omdat ik het de Nederlandse filmindustrie gun) maar vond de acteur juist extreem geloofwaardig. Ik voelde precies dezelfde cringe bij het personage als bij het soort rappers waar dit op gebaseerd is.

2 likes

Misschien moet ik m even verder kijken om een goed oordeel te vellen!

1 like

Echt een narcistische look ieh

2 likes

Hebben jullie meegekregen dat er bij een concert van Travis Scott 8 doden en honderden gewonden zijn gevallen?

1 like