FF Boulevard #6

Volgens mij wordt dat in het eerste seizoen een keer uitgelegd. De Browns horen bij een andere tak van het fundamentele Mormonisme maar bijvoorbeeld in de FLDS van Warren Jeffs mochten vrouwen hun haren niet knippen omdat ze in de hemel dus de voeten van hun man daarmee moeten wassen…

Toen ik een paar jaar geleden de Sister Wives leerde kennen ben ik ook meteen van alles gaan lezen en kijken over de FLDS en andere fundamentalistische takken van het Mormonisme omdat ik het zooo fascinerend vind

9 likes

Nee, Meri vroeg ook een keer aan Kody hoe hij het zou vinden. Zij en brotherhusbands. Toen zei hij dat hij van het idee moest kotsen

7 likes

Sorry voor de tripplepost maar er is volgens mij van TLC ook een programma over “lost boys”. Gaat ook over fundamentalistische mormoonse sektes waar jonge mannen worden verbannen puur omdat er niet genoeg vrouwen zijn om te verdelen over de belangrijke oude kerels die er minstens 20 willen. Die jongens worden dan compleet verbannen met 0 scholing, skills of geld om op terug te vallen

2 likes

Woooow ik had ook m’n geld ingezet op Meri. Blijf het een bizarre verstandhouding vinden. Wil ook een keer alle seizoenen bingen

2 likes

Het is toch helemaal van de pot gerukt zeg. Ik kan voor dit soort overtuigingen weinig begrip opbrengen hoor.

8 likes

Ik denk eigenlijk ook dat Meri misschien blijft omdat ze anders niet zoveel heeft. Ze heeft maar een dochter waar de relatie ook al niet optimaal mee is. Christine is voornamelijk degene die de opvoedtaken heeft gedaan, ook over Janelle’s kinderen want ze werkte fulltime. Dus zulke sterke banden heeft Meri nu ook weer niet met de kinderen en als ze echt weggaat dan heeft ze misschien niemand van de familie echt meer. + ze heeft volgens mij wel een hele goede band met Solomon, een van Robyn’s jongste kinderen en dat zou ook wegvallen

3 likes

Er staat weer een aflevering van A star is born online. Ik weet niet, maar krijg een ongemakkelijk gevoel van Jethro en Kelly. Het voelt allemaal zo gemaakt of 1 of andere manier?

1 like

Die Kelly is mijn nieuwe BEC

6 likes

Ja dat was voor Meri juist een van de meest lastige punten toch? Dat zij zich best vaak eenzaam voelde en die connectie soms mist. Kan me echt niet voorstellen hoe het is om uit dat huwelijk te stappen, zeker met hoe weinig toegeeflijk Kody is :mask:

3 likes

Jaaa en ik kan me ook wel voorstellen hoe lastig het is als je zelf supergraag wil, maar het lukt niet en je Sisterwives hebben er elk 11 ofzo. Ik vind Kody ook echt een walgelijk ventje. Zo’n kerel die echt als prinsje is opgegroeid en tegen wie nooit nee is gezegd.

4 likes

Jouw profielfoto is toch Kody (of zit ik er helemaal naast)? :face_with_monocle: Haha jouw woorden voelen een beetje als een mindfuck :rofl:

12 likes

Hahaha dat is inderdaad Kody (met een permanentje)

18 likes


Wie had did gedacht?! Love is truly dead :broken_heart:

15 likes

Over wie gaat dit? Ik kan de username niet lezen

2 likes

Jorney van EOTBDD

2 likes

Pff… dat is ook echt een stoplicht relatie met die 2. Dacht dat Channah en Quinten er wat van konden, maar deze staan op de 2e plek.

3 likes

Ik wist uberhaupt niet dat ze weer samen waren joh :sweat_smile:

5 likes

Zag ik echt niet aankomen!

2 likes

Aah maar wat een zielig stuk ellende ben je als je vreemdgaat terwijl je vriendin hoogzwanger is van jouw nageslacht.

Vind dit echt heel sneu.

46 likes

En mannen hebben het me toch zwaar… Je meisje zwanger maken en oepsie, toch maar even je lul iemand anders steken om vervolgens daarmee weg te lopen en je aanstaande moeder alleen te laten.
Trouw zijn is ook een van de grootste uitdagingen ooit, zoooooo fucking moeilijk.

9 likes