FF Boulevard #6

Love after lock up!!

3 likes

Ja nee ik ga hem er echt niet meer bij nemen hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes: Videoland en Netflix zijn meer dan genoeg. Nu ook nog tijdelijk prime duss no thanx.

1 like

Al had ik wel die Jomanda documentaire willen zien! :person_in_lotus_position:

2 likes

Die staat toch op Videoland?

1 like

Discover+ heeft er ook Ă©Ă©n

1 like

Oh wel goed van haar! Het laatste wat ik er ook van op tv had gezien was ze ook helemaal niet meer blij met hoe het ging (Meri ook niet maar die blijft blijkbaar wel voor eeuwig bij die vent)
Ik vind die man ook heel naar en egoĂŻstisch van wat ik op tv zie.

5 likes

Wow ik had mijn geld op Meri gezet. Hoop echt dat zij uiteindelijk ook voor zichzelf durft te kiezen. Ze lijkt iig totaal niet gelukkig. Maar wat fijn voor Christine!

8 likes

Wow die had ik ook niet verwacht. Ik had mijn hoop op Meri gezet dat ze weg zou gaan.

2 likes

Ik vond het wel heel duidelijk dat Christine de eerste zou zijn. Meri is altijd op zichzelf geweest. Christine was duidelijk “de prinses” die er als laatste bij kwam en dus vanaf het begin de positie had om “de laatste” te zijn waar de speelsheid en verliefdheid nog hangt. Tot sobin Robyn en haar beroofde purity kwam.

We zien natuurlijk alleen een selectief deel op TV maar good for her. Kody is toch alleen maar bezig met Robyn en het belang van haar/hun kinderen. Ik bedoel, hij was Robyn aan het afleberen terwijl Christine lag te bevallen van Truly


6 likes

Ik hoop ook nog steeds dat Meri weg gaat bij Kody. Helemaal na het laatste seizoen is het zo over duidelijk dat hij helemaal geen interesse meer heeft in Meri, alleen wanneer hij zijn zin wil halen/doordrijven.

Mijn moeder zei ooit eens: die vent kijkt echt alsof ie met een lul in zijn smoel is geslagen. :rofl: en telkens wanneer ik hem zie moet ik daar aan denken.

20 likes

Ik heb al seizoenen niet gekeken maar omg, geef me meer van dit soort juice

3 likes

Dat was nog tijdens hun Courtship geloof ik. Maar Christine lag dus in het ziekenhuis te bevallen en Kody was bij Robyn en hij gaf haar toen uitgebreid een afscheidszoen terwijl dat in hun cultuur/religie echt NOT done is. Ten eerste om publiek zulke affectie te tonen en ten tweede al heelemaaal niet als ze nog niet getrouwd zijn (een maand na de geboorte van Truly zijn Kody & Robyn spiritually getrouwd). Toen de eerste drie erachter kwamen waren ze natuurlijk heel erg pissed. Maar ook omdat Robyn en Kody een vrij lange honeymoon hadden samen terwijl de andere vrouwen helemaal geen honeymoon hebben gehad, of echt van 1 0f 2 dagen. Toen was Christine dus al ontzettend pissed en dat is alleen maar erger geworden.

5 likes

Tis ook zoooo’n rare situatie. Maar heerlijke tv. Echt intrigerend om dat te zien hoe een man en 4 vrouwen samen leven. Meri is altijd een beetje het buitenbeentje geweest en heeft “maar” 1 kind die ook nog eens lesbisch is (dit bedoel ik niet slecht, maar in die cultuur is dat nogal een ding). Dat wordt gelukkig helemaal geaccepteerd door Meri. Maar daardoor wordt ze nog meer buiten gesloten heb ik het idee.

Christine vond ik 1 vd de leukste vrouwen, lekker open en sociaal. Robyn vond ik meer een jankebalk (van wat ik op tv zag he). Maar vind echt dat Kody gwn een profiteur is en lekker veel vrouwen wil ipv dat het echt zijn cultuur is en met god te maken heeft.

6 likes

Echt een fascinerende serie vind ik het.
Ze lopen continue te dwepen over hun levensstijl, maar het is letterlijk elke aflevering janken geblazen. Het ene drama na het andere.
Heb nou echt zelden een moment gezien waarvan ik dacht, ja deze groep mensen is echt gelukkig met elkaar en dit werkt lekker :woman_shrugging:t3:

14 likes

Ik vind het ook echt fascinerend, vooral ook dat die Kody letterlijk in het laatste seizoen iets zegt van dat hij helemaal geen zin meer heeft om moeite in z’n relaties te steken oid, dan denk ik echt hoeeeee heeft deze man 4 vrouwen? Waarom dumpen ze hem niet allemaal want hij is echt een egoïstische kneus.

1 like

Het was wel enigszins okay toen ze nog in het grote huis in Utah woonde, waar elke vrouw een eigen unit had. Toen kwam Robyn en daarna moesten ze ineens vluchten omdat ze “ontdekt” waren als polygame familie. Ik denk dat Janelle misschien nog de enige is die echt in celestial marriage gelooft, maar zij en Kody hebben meer een vriendschappelijke verstanshouding. Robyn wil hem gewoon voor zichzelf. Meri zit toch lekker in haar B&B, dus voor haar is het ook wel best zo denk ik.

Is scheiden wel done in hun lifestyle dan? Het verbaast me eigenlijk dat er ĂŒberhaupt iemand een relatie verbreekt, maar misschien heb ik een fout beeld bij hun normen en waarden.

1 like

Ze zijn niet officieel getrouwd. Een priester moet toestemming geven voor hun spirituele scheiding. Maar als ik het goed heb geloven ze ook dat de man des huizes ook een spiritueel leider is dus Kody kan dat zelf “doen” dan denk ik? Ik vraag me dan alleen ook af hoe ze denken over het hiernamaals mbt scheiden. Ze geloven namelijk dat je als man minstens 3 vrouwen trouwt je in het hiernamaals god bent over je eigen universum met je x aantal vrouwen. Maar waar gaat Christine dan heen?

1 like

Wowwww heftig, ik had geen idee dat er zulke (in mijn ogen bizarre) gedachtengangen bij zaten. Komt dit in de serie voorbij? Ik heb het nooit echt gevolgd, alleen soms wat losse afleveringen gekeken.

Christine moet maar drie leuke kerels gaan zoeken dan. Kan ze haar eigen universum stichten.

7 likes

Mag het in hun geloof eigenlijk ook andersom? Een vrouw met drie+ mannen? Zal wel niet hé 

1 like