FF Boulevard #6

Over anti-corona BN-ers gesproken: hoe raar is het dat Douwe Bob zijn tour heeft afgezegd omdat hij het niet eens is met controle op QR-codes en nu wel een restaurant is gestart waar je, jawel, ook een QR code voor moet laten zien om binnen te komen. Even afgezien van of ze het ook daadwerkelijk checken (vast niet). Principes tot de deur en niet verder…

32 likes

Zijn vorige horecabedrijf was binnen 3 maanden weer dicht wegens mismanagement. Verwacht dat het hier niet heel anders zal gaan. Dan lost het probleem zich vanzelf weer op.

  • Ik overdrijf, het was 8 maanden.
14 likes

En FawrynotSawry die nu via Insta aangeeft de vaccinatie te hebben genomen omdat hij een bepaalde druk voelde en dat dat eigenlijk niet zo goed voelt en in DEZELFDE zin zegt: nouja ik gebruik ook wel eens drugs, dus wat kan er gebeuren na een prik.

Echt, deze wereld😤 Geen enkel probleem hebben met gebruiken van drugs (wordt volgens mij niet uitgebreid getest en gegeven door een medici + je steunt de onderwereld ermee), maar wel moeite met een uitgebreid getest vaccin in het midden van een pandemie.

Waanzin.

46 likes

Big Onderwereld

4 likes

^^^ ongeveer iedereen die ik ken van feesten
echt retarded zelfs mensen waarvan ik weet dat ze ook wel eens een pijpie crack roken :woman_facepalming: en mensen die vroeger wekelijks gootsteenontstopper in 20 liter pannen stonden te mixen met grafittiverwijderaar om vervolgens met een fanta’tje achterover te tikken.
maar inderdaad het is het vaccin wat jullie gezondheid op lange termijn de nekslag gaat geven jungs

64 likes

Dit is ook wat Kaj Gorgels letterlijk zei in die podcast van hem. (Niet die met Monica maar die andere) Wel allerhande drugs gebruiken, maar een coronaprik is allemaal gevaarlijke troep.
Waar is de logica inderdaad 🥲😅 je ziet wel ook gelijk wie niet de helderste lichten zijn. Niet dat ik pre corona wel een hoge pet van hem op had.

7 likes

Haha nou echt dit ja! Veel mensen die ik ken die zich op social media negatief uitlaten over vaccineren ‘want je weet geen gevolgen op lange termijn’ stoppen zich in t weekend lekker vol met drugs :thumbsup: en dan niet alleen de bekende, xtc of coke waarvan je dan nog kan zeggen ‘wordt al jaren gebruikt’ neehoor, ook paardenverdovingsmiddel keta en allerlei nieuwe designerdrugs. Maar het zijn allemaal GeZ0nDe MeNsEn en als er lichamelijk iets geks met ze gebeurt, dan komt t vast door een vaccin idd :thumbsup:

19 likes

hahaha ja echt die duimemoji is perfecte mood voor dit ook

22 likes

Maar hij is zelf toch ook heel erg kritisch op alle maatregelen en het vaccin, dacht ik

3 likes

Ja dat vind ik ook zo irritant aan de fitness industrie. Oh nee hoor we zijn veel te gezond en fit voor een vaccin en ze gaan geen rommel in hun lichaam stoppen!!!1 Maar genoeg jongens en MEISJES die wel gezellig anaboeloes nemen of paarden astma pillen om lekker snel af te vallen.

24 likes

Paarden astma pillen?? Excuse me

8 likes

66 likes

Clickbait, maar dan analoog

4 likes

Vandaag in de Volkskrant een heel stuk over juice kanalen op Insta, waaronder onze girl Alberta Verlinde

3 likes

Gevaccineerd naar sportschool gaan gaat fout!

3 likes

Hahaha ik lig dus met de griep in bed en 38,5 graden koorts en die foto is letterlijk het enige wat me de afgelopen dagen heeft laten lachen. Het was pijnlijk, maar dit was het wel waard :joy:

5 likes

Christine heeft haar relatie met Kody verbroken :exploding_head: Die had ik niet zien aankomen.

Heb tijdens de lockdowns alle seizoenen van Sister Wives gekeken :joy:

14 likes

WAAR KAN DIT?!

2 likes

Discovery +, heb m’n abonnement inmiddels wel weer stopgezet want verder staat er echt niets boeiends op.

6 likes

sex tape!!!

4 likes