FF Boulevard #6

Ja same. Ik kan die stem en zalvende manier van praten ook echt niet hebben.

9 likes

Hij probeert altijd zo :sparkles:diepzinnig :sparkles: te doen. Die houten planken met ā€˜Live, Laugh, Loveā€™ erop, hebben meer inhoud dan hij

33 likes

Gatverdamme ja helemaal mee eens. Hij stelt zich op als een alwetende semi Jesus. Ik kan me niet voorstellen dat die vent enige zelfspot of humor heeft.

7 likes

En ook nog eens vrienden met Baudet :nauseated_face:

8 likes

Haha ik wist dit niet, maar kwam net ook artikel over de besties tegen op mediacourant (love deze site), maar holy shit die foto van Baudet bij dit artikelā€¦ :rofl: :rofl: :rofl:

Arie Boomsma en Thierry Baudet al tien jaar bevriend met elkaar (mediacourant.nl)

8 likes

Wie offert zich op om deze podcast te luisteren?

5 likes

Neee is dit echt? Oh mijn god. Nou, dit had Jezus niet gewild Arie. Lul dat je er rondloopt. Vaak heb je iets van ā€™ ah verbaasd me niksā€™ als je iets over een semi bnā€™er leest, maar dit verbaasd me echt. Gatverdamme wat goor.

5 likes

Het laat zich samenvatten als aan een stuk door geslijm van Arie en gehumblebrag van Thierry.
At your service he.

13 likes

Niet geheel verrassend, wel bewondering voor je dat je geluisterd hebt!

4 likes

Vind het knap dat je oren niet bloeden hierdoor

4 likes

Mijn hersens dreigen wel met een staking.

4 likes

Bedoelt Arie deze mensen?

9 likes

Off topic en onpopulaire mening in defense of Arie: ben hem eens tegen gekomen en hij was wel echt super netjes, aardig behulpzaam en beleefd naar horeca personeel. Was echt een attente vriendelijke man met heel open uitstraling.

1 like

In defense of Arie?
Dat hij tegen 1 iemand aardig is maakt nog niet dat hij geen bullshit uitkraamt toch haha

50 likes

Daarom zei ik ook off topic en onpopulaire mening. Zeg niet dat hij verder geen bullshit kan uitkramen.
Hij is schijnbaar niet altijd irritant en full of shit

Ik luisterde eens een andere podcast, volgens mij Teun en Gijs vertellen alles en die bespraken dan weer een podcast tussen Arie en Baudet (volgen we het nog) waarin op het einde van de podcast tussen Arie en Baudet zij samen tot de conclusie kwamen dat ze nog weinig gemeen hadden en niet meer echt vrienden waren.

Haha ja klopt. En toen zeiden ze ook dat de ene bepaalde literatuur noemde en de andere maar wat instemmend humde en geen idee had waar het over ging.

3 likes

Vond dat daar in deze ook heel vaag omheen werd gepraat, de status van die vriendschap. Brn wel benieuwd naar die andere dan.

1 like

Ik heb Arie jarenlang geknipt toen ik naast mā€™n studie als kapster werkte.

Hij kwam standaard elke 4 weken bij me en hij was eigenlijk altijd uitermate vriendelijk.
Maar hij had (heeft) wel de neiging om continue ongevraagd te prediken. Heb meerdere malen een gesprek afgekapt omdat hij maar door bleef dwepen over God en Jezus. Dat zie ik nu met dit gedoe ook weer bij hem terug.
Het is gewoon een heel aardig mens met een ontzettend irritant, betweterig randje.

55 likes

Sowieso heeft Arie volgens mij niks te klagen want hij heeft net een nieuwe gym geopend in Rotterdam met Winne. Vast genoeg people die staan te springen om met QR code daar te mogen trainen.

3 likes