FF Boulevard #6

:expressionless:

49 likes

De volgende wordt Donnie

14 likes

Ohhh het is een meisje? Haha door de naam dacht ik dat hij een zoon had gekregen

3 likes

Dacht even dat het over Krol’s eigen hobby’s ging

23 likes

Vind het juist wel stoer en leuk voor een meisje. Ken ook een meisje dat Jelle heet, vind ik ook niet gek ondanks dat vrij weinig meisjes die naam krijgen

9 likes

Haha ja als combo van hun namen zou dit de andere optie zijn. Ik vind Rémi leuk voor een meisje!

6 likes

Ja, vet leuk! Ik vind Jesse ook leuk voor een meisje.

2 likes


Jessica Simpson deelt op Insta een foto van zichzelf in 2017. Toen ze mentaal op haar dieptepunt zat. Daarna is ze gestopt met alcohol. Wat een eerlijke post, dat waardeer ik echt van haar. Echt heel ontroerend ook. :cry:

42 likes

No Re Mi

The first three notes just happen to be

5 likes

Of een extra langere ketting met Rémi zodat die er net onder valt. Of een extra hanger onder Nori bevestigen zo zie ik het :joy:

2 likes

Ik vind Jessica Simpson altijd zo relatable, komt altijd zo oprecht over

3 likes

ik vind jessica simpson echt een leuk persoon :pleading_face:

8 likes

Ik keek ook altijd Newly Weds op MTV. En later naar de show van haar zusje Ashlee.

4 likes

Dit is zo heerlijk snedig geschreven

34 likes

Arie vervolgt: “We weten welke mensen de ic’s opstromen en we weten wie er in de ziekenhuizen terechtkomen en nergens gaat het over gezondheid. Dat is onverklaarbaar.”

Oh ik wist niet dat in de sportscholen ook vaccinaties werden gezet, wel handig.

24 likes

In plaats van 15 minuten zittend wachten, ga je een kwartier op de loopband.

2 likes

De inmiddels 47-jarige Arie, die in het filmpje gekleed was als een twintigjare knul die onderweg is naar een sportwedstrijd

Hahahaaha ik ga stuk echt

87 likes

Dit wilde ik ook posten :joy:

Arie denkt dat alleen mensen met overgewicht op de ic komen. Die hebben wel grotere kans maar ook zonder overgewicht komen erop.
Alsof sporten alleen helpt tegen corona.

3 likes

Arie mag anders wel een keer met mij mee op bezoek naar mijn schoonvader. Niks niet te dik een sportieve man die met gemak kilometers fietst. Die nu al ruim een week in slaap wordt gehouden.

Sorry ik word hier gewoon zo pissig van.

27 likes

Arie Boomsma is al jaren mijn BEC, en dat is er het laatste jaar niet beter op geworden. Wordt zo moe van al die “bn’ers” die wat te weinig nee hebben gehoord in hun leven. Allemaal zo gewend dat ze maar kunnen doen wat ze willen en menen dat hun mening nou echt belangrijk is.
Blegh

35 likes