FF Boulevard #6

Absoluut niet, weg ermee met dat onding. De klinkklare verdorvenheid ervan.

1 like

Deze is niet echt hahah, is van The Onion :rofl:

5 likes

Dit maakt het verhaal wel nog beter :joy::joy::joy:

4 likes

nee helemaal niet beter @Bergamot, ben echt teleurgesteld :disappointed_relieved:

3 likes

Awww ik zou het echt hilarisch vinden als ik Jack Nicolson was. Dat mensen geen vraagtekens zetten dat ik een bak chili meeneem naar een basketbalwedstrijd en dat ik 'm dan over m’n schoen gooi en de grond en net doe alsof het niet zo is :grimacing::joy:
Hoezo neem je ook een tupperware chili mee :joy:

6 likes

hahahahaha ja dat wel :skull::skull::skull: hahahaha wat erg ja
het is ook echt goed verzonnen want het is net random genoeg om geloofwaardig te zijn maar toch vrij bizar

3 likes

Hilarisch om te bedenken dat hij oprecht nadacht om even z’n eigen prakkie mee te nemen naar een wedstrijd, want ja, een hotdog in zo’n stadion kost toch al gauw 5 dollar :rofl:
Ben zo benieuwd hoe dit hele gebeuren tot stand is gekomen.
Was de chilli koud, of heeft hij het even op mogen warmen ergens? Had hij z’n eigen bestek mee in een zakje?
Zo veel vragen.

4 likes

Ik ook!!! Ik wil echt dat dit waar was haha.

2 likes

Ik moet zeggen ik ben het helemaal met hem eens

2 likes

Het enige wat ik op dit moment nog vraag van bekende mensen/zangers/acteurs waar ik graag naar luister/kijk is dat ze geen (minderjarige) mensen misbruiken 🥲🤷‍♀️
Helaas is dat ook al veel te vaak teveel gevraagd :upside_down_face:🥲

5 likes

Ik snap dit ff niet, lees dat het nep is dit is dus in scène gezet? Why, wie verzint dit haha

Oh ik wilde reageren op de post van @dilla die met Jack nicholson.

1 like

Alles op die website is nep, net als de speld

Volgens mij is het wel minder bekend dat het satire is die site dan bij de speld. De speld was het leukst toen de helft nog dacht dat het echt was :joy:

2 likes

Oh dat denk ik niet hoor

8 likes

Het dochtertje van Ronnie Flex en Demi de Boer is geboren. Ze heet Rémi. Moet zeggen dat ik er wel een beetje om moest gniffelen dat je je dochter Rémi noemt als je zelf Demi heet, heeft toch een beetje een Peppi en Kokki effect.

46 likes

Maar we weten nog niet hoe je het uitspreekt! Sommige mensen spreken het uit als Fleur.

55 likes

Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar heeft Ronnie Flex twee alter ego’s die hij Nori en Rémi genoemd heeft, waar hij ook twee albums naar genoemd heeft. Dus ik denk dat zijn beiden kinderen daarom zo heten?
image

Wel echt hele lieve foto’s :heart: En ook een lieve naam!

14 likes

Haha, lekkere tongtwister. Ronnie, Nori, Demi en Remi.

27 likes

Ik vraag me al de hele tijd af hoe hij het nu gaat doen qua ketting.

image

17 likes

Misschien ben ik ouderwets hoor, maar het eerste wat ik dacht was Rémi is best leuk… voor een jongetje

2 likes