FF Boulevard #6

Ja ik hoorde Gijp net zeggen dat ie voor de studio van boulevard zou zijn neergeschoten. Bij oranjezomer zeggen ze ook dat ie altijd zonder beveiliging was, want hij wilde geen beveiliging.
Mega heftig.

2 likes

Ohnee :pleading_face::pleading_face: is toch een beetje onze forum opa

43 likes

Naaaa ik zie dat die walgelijke fawry die foto nu deelt in zijn stories.

Er moet echt eens een wet komen die mensen die dit doen boetes gaat geven voor dit soort acties

9 likes

Het zal misschien een afrekening zijn, hij is bij zoveel grote zaken betrokken :sob:

Ik volg hem niet maar laten we allemaal rapporteren en een bericht sturen. Fawry verwijdert het dan wel weer heeft ie eerder ook al eens gedaan maarja leed is dan al geschied

Ben er helemaal beduusd van. Moet bijna wel met de zaak taghi te maken hebben toch? Volgens mij is geen enkele andere groep in NL zo agressief.

4 likes

Ik denk dat die foto inmiddels al verwijderd is, ik zie gelukkig niets staan.

Wat verschrikkelijk dit.

Neee Petertje :sob: zo zielig, hoop echt dat ie t haalt

Zal vast iets met die dat proces te maken hebben

1 like

is dat ook de foto die de NOS nu ook in het artikel heeft?

3 likes

Extra nieuws nu op RTL 4… bizar

Zo heftig! Hoop dat ie er boven op komt

1 like

Holy shit :anguished:

Ja volgens mij wel die Fawry ook heeft.

2 likes

Godsamme ik krijg die foto net doorgestuurd, fucking schandalig. Diegene stuurt ook een filmpje mee maar dat verwijder ik meteen. Snap niet dat mensen dit rond sturen

Damn… Hopelijk gaat hij het redden!

Op twitter gaan ook foto’s rond waar je zijn gezicht ziet, waarom delen mensen dit.

1 like

Jemig wat heftig dit :open_mouth: ik ben niet zo op de hoogte van wat hij de laatste jaren doet maar is hij betrokken bij die mocro maffia zaken?

2 likes

Jakkie, ik lees dat hij in het hoofd is getroffen. Hoop dat ze de dader ook snel te pakken krijgen.

Ja dat dacht ik al… dat is de foto die ik ook doorgestuurd heb gekregen denk ik. Volgens mij was het zelfs voordat er hulpverleners bij waren ik heb m maar heel kort gezien maar het is zo duidelijk en walgelijk.

Nja er zijn best wat mensen die op z’n zachtst gezegd niet blij met 'm zijn. Is ook al vaak bedreigd en hij heeft ook altijd aangegeven dat ie weet dat er de nodige serieuze risico’s bij hem/zijn werk komen kijken. Al wilde hij daar niet naar leven (qua beveiliging etc, wel gewoon qua gezond verstand gebruiken).

Dus verbazen doet het me niet eens. Maar wel super heftig en verschrikkelijk.