FF Boulevard #6

Huh

Hij zegt alleen ‘no thank you’, daar is niks denigrerends aan. Het kost Kesha alleen 3x om de hint te begrijpen maar dat is niet zijn fout.

14 likes

Ja dit, hij is ook helemaal uit het interview meteen: Kreeg dit filmpje erachteraan. Hier reageert ie er zelf op: Jerry Seinfeld on Denying Kesha a Hug, and Their Off-Camera Exchange Afterward - YouTube
Deze presentator doet er ook weer lacherig over maar ik vond het best een normale reactie. Hij zegt ook dat hij haar erna nog heeft gesproken.

3 likes

Om deze moet ik wel een beetje lachen, die fan wil op t podium gaan strippen en Patti denkt not on my watch, en geeft hem er ff van langs :joy:

“Get off my goddamn stage bitch. And stay off!”

3 likes

En als artiest mag je toch ook gewoon je eigen grenzen aangeven. Ik heb ook geen zin om geknuffeld te worden door een vreemde. Waarom zou je dat moeten toelaten, alleen omdat je bekend bent? Bah.

44 likes

hahahaha holy shit dat is gewoon een zieke hoek :rofl::rofl::rofl:

4 likes

En hij zegt nog “no thanks” ook he, 3 keer zelfs omdat Kesha uit egoisme gewoon blijft aandringen.

4 likes

ik vind zo “doorvertellen” dat iemand niet aardig is ook altijd zo’n rare toon hebben. alsof je als bekend persoon dan maar meteen ook een persoonlijkheid moet hebben die de rest van de wereld aan staat.
er zijn heel veel niet-aardige, chagrijnige, niet-spontane, botte mensen op deze wereld, leave em lekker be.
als je talent voor het één of ander hebt hoef je niet meteen een bepaalde persoonlijkheid erbij te hebben. al helemaal met sporters vind ik dat raar want die zijn gewoon alleen bezig met sporten maar ook als acteur of zanger eigenlijk.
mensen worden volledig gekaapt door de romantiseringen van (super)fans die volledig buiten de realiteit staan en hyena media.
er zijn hier nu al tig posts over of seinfeld wel of niet aardig en gemeen is omdat hij… een knuffel van een onbekend persoon weigert? gewoon omdat mensen zo graag van een bekend persoon willen dat die aardig is en elke vorm van rede over de situatie verdwijnt om dat helemaal te kunnen uitpluizen.
stel je voor dat hij een forummer was die dat vertelde en iedereen zou zeggen NOUJA WAT ONBESCHOFT dat je die persoon die je nog nooit in je leven hebt gezien niet haar armen om je heen en hoofd in je nek laat gooien… neeee :rofl::rofl:

was ook een keer een gesprek over nikkie tutorials hier dat die een keer geen gedag zei ofzo, alsof onbekende mensen altijd gedag zeggen tegen vreemde mensen.

20 likes

Hij zit achter het gedrocht dat Bee movie is, ja dan zit er voor mij persoonlijk ook niks meer redeeming aan die hele beste man.

3 likes

Er zijn op tiktok ook een aantal video’s over welke sterren heel onbeleefd zijn tegen horeca staff (nooit dankjewel, geen tip etc). Vind het stiekem wel leuk om te horen, want kan ook met dates/collega’s echt enormmm afknappen als ze gaar doen tegen personeel.

5 likes

hahaha dit vind ik heel grappig

2 likes

maar dat zijn mensen die je juist om hun persoonlijkheid in je leven wil hebben en ook steeds mee maakt, een zanger/acteur/sporter niet.

2 likes

Vraag me ergens ook wel af of er ook nog getwijfeld zou worden aan te intentie wanneer een man zo op een vrouw af komt. Dan staat iedereen sowieso te steigeren, dus waarom zouden we als het andersom is op zoek gaan naar excuses voor degene die zich opdringt.

7 likes

Tuurlijk om zoals hierboven mensen helemaal af te schrijven vanwege een hallo (of niet) gaat ver. Toch kan voor mij ook meespelen hoe de persoonlijkheid van een acteur/zanger overkomt, ook al weet je nooit helemaal hoe het zit!

4 likes

maar wat weegt er dan extra mee? iemand wordt niet opeens een slechtere acteur of zanger als je erachter komt dat diens persoonlijkheid je niet aan staat.

dat je iemand leuker vind als persoon, tuurlijk. maar als iemand naast zn prestaties of talenten een ouwe chagrijn is, lekker boeiend. dat vindt men alleen maar erg omdat ze personen die ze totaal niet kennen romantiseren en van alles van ze verwachten en als dat niet echt blijkt te zijn is er verontwaardiging alom.

2 likes

Lijkt me echt afschuwelijk om beroemd te zijn. 1x chagrijnig en iedereen vertelt door dat je een heks bent.

Nee bedankt!

20 likes

ik weet niet waarom maar dit onderwerp doet me denken aan mn fave jack nicholson moment waar hij een hele bak chili op de grond laat pleuren en er onverstoord onder lijkt.

24 likes

Weet ik niet, snap dat het objectief los staat maar toen ik eens een in depth artikel las over Anthony Hopkins bijv hoe hij nooit echt had omgekeken naar zijn dochter dus basically zijn kind altijd had genegeerd etc (en welke problemen dat bij haar had veroorzaakt) vond ik het minder leuk om Joe Black te kijken. Waarin hij een hele goeie band met die dochter heeft. Nogmaals irrationeel wellicht

5 likes

Sorry voor de bron haha, maar gatver wat haat ik de pers. Stelletje hyena’s man, het gaat om een dood. Die vrouw van hem is echt een mood in dit filmpje, zo zou ik ook doen. Ondanks dat hijzelf heel vriendelijk blijft.

12 likes

dat kan ik wel begrijpen!

4 likes

135071c413efedfb02cb52fa9241f6e3

Die film is een klassieker

2 likes