FF Boulevard #6

Seinfeld schijnt trouwens wel echt een heel onaardige man te zijn. Maargoed dat wordt vrij snel gezegd over een succesvol iemand maar het is wel zovaak gezegd dat je het je wel gaat afvragen.

5 likes

Die laatste zin, hahaha deze site is zo droog. :cry:

13 likes

Ik ben dus nog steeds in de war dat Yvonne in een kindershow speelde en met Ben Saunders heeft gehad??? Ik had echt geen idee dat zij dat was.

1 like

En toch vind ik het ergens heel naar hoe hij tegen haar doet. Zo denigrerend.

6 likes

Ja ik ook, helemaal op zo’n groot event. En zij staat toch op de rode loper, dus het is ook geen gekkie uit het publiek ofzo. Hij schijnt heel vaak arrogant/denigrerend te reageren.

2 likes

Echt? Dat vind ik echt niet. Hij is een interview aan het geven en zij breekt zomaar in om een knuffel te vragen…. Ik vind haar echt heel ascoiaal eigenlijk. Hij heeft ook geen idee wie het is dus hij weet blijkbaar niet dat zij ook aanwezig is op het event. Vind het dan echt niet raar dat hij zegt dat hij daar geen zin in heeft

19 likes

Ja hij heeft er alle recht toe die knuffel te weigeren maar toch vind ik het een naar sfeertje hebben.

6 likes

Ik denk dat het meer ligt aan de manier waarop. Ik kan zijn reactie wel begrijpen maar het komt op mij ook heel denigrerend over.

4 likes

Oh vind ik ook niet idd? Volgens mij voelt hij zich echt heel erg ongemakkelijk en probeert hij het nog weg te lachen. En hij blijft nog beleefd tegen haar.

Hij is echt midden in een interview ook. Het mag dan wel Kesha zijn, maar hij (her)kent haar obv echt niet. Snap best dat je zo reageert tegen een random stranger

14 likes

Hahahaha ja laatst was ze toch ook zelf aan het poetsen in haar theebar :joy:

Haha Thanks en had ik indd zelf kunnen vinden :nerd_face:

2 likes

Wat zou een minder denigrerende manier zijn om die knuffel te weigeren?
Ik vind dat ze het op een vrij agressieve manier “opeist” door aan te komen stormen en heel dichtbij te komen met haar armen al wijd, klaar om die knuffel te claimen, dus zou ook niet weten hoe je het dan moet weigeren behalve een stap achteruit doen en zeggen nee bedankt.

19 likes

Zelfs Soldaat van Oranje is meer Rock 'n Roll en die is weer verlengd, las ik zojuist in het nieuws. Dat is pas heftig.

3 likes

Ja lastig, ik heb ook geen idee hoe ik zelf zou reageren in die situatie. Hij reageert op haar alsof ze niet bestaat en niet meer dan lucht is, ik denk dat ik in ieder geval zou vragen wie ze is? Het is ook niet dat hij random in de supermarkt ineens door iemand wordt benaderd. Je weet dat op zo’n event je er bent als artiest. Het komt gewoon onaardig over en hij had het wat beleefder kunnen laten overkomen.

3 likes

Maar maakt het uit wie zij is?hij is bezig met het geven van een interview en zij breekt zomaar in.
Dan heb je wat mij betreft geen ‘recht’ om dan uit te leggen wie je bent en waarom je een knuffel moet krijgen.

4 likes

Maar dit was nog bij de pers toch? Niet binnen tijdens de show of wat dan ook. Doorgaans word je op zulke momenten niet zomaar aangesproken, vooral niet wanneer je nog een interview aan het geven bent. Dit is niet de plek om een knuffel van je idool te komen vragen.

3 likes

Ja ik ga niet de hele tijd mezelf uitleggen haha, ik vind het gewoon denigrerend overkomen. Misschien was het heel terecht van hem misschien ook niet. Het is maar een meningsverschil.

1 like

Alle influencers moeten weer even op instagram laten weten hoe vreselijk vroeg ze wel niet op waren door hun kinderen, door het terugzetten van de klok. En dan ook teksten gebruiken als ‘wie verzint dit?!’ Het gebeurt elk jaar, het is niet alsof dit uit de lucht komt vallen toch??

24 likes

En waarschijnlijk hebben ze hetzelfde geflikt toen ze zelf kind waren bij hun ouders :wink::grin:

2 likes

Ja en ik snap het probleem ook niet echt want je kan wel klagen dat je om half 5 al wakker was maar het voelt gewoon als half 6 want je had een extra uur, alleen op de klok is het vroeger. Het echte probleem komt morgen pas als het je niet lukt om ze op de gebruikelijke tijd in bed te leggen en ze morgen dus een uur eerder wakker worden.

16 likes