FF Boulevard #6

‘Hij moet gaan zitten en nederig zijn’

Uh whut?
Ik vond hem nog best chill reageren

4 likes

Oe heb je dit filmpje van Virgil? Fangirl hiero :drooling_face:

1 like

Baaah die Erica Meiland, wat een akelig mens. Zegt ze “mensen noemen mij een racist maar moslims zijn geen ras”. Wtf

3 likes

Ja, accepteer je lot. Je bent bekend dus als er een raging stan op je afrent moet je gewoon onbenullig “WAT LEUK, EEN FAN!!!” roepen en verder niet klagen.
Of sterker nog, accepteer het gedrag en nodig ze uit op de koffie! Frans en Martien doen het toch ook?

1 like

Letterlijk ‘Virgil push fan’ op YouTube

24 likes

Zo casual ook echt :joy:

3 likes

Dit is ook creepy, hoe er opeens iemand t podium op sneaked.

10 likes

Ah ze schrikt echt zo erg.

7 likes

Lees best vaak over Adam Levine dat hij een attitude heeft en bijvoorbeeld alleen op de foto gaat met alleen mooie meiden en geen tijd heeft voor lelijkerds.

1 like

Maar dat heeft toch niks te maken met dit moment? Ik vermoed ook dat het een niet heel plezierig persoon is, maar dat betekent niet dat hij crazed fans op z’n podium moet tolereren.

6 likes

Waarom?

Hoezo, iemand zit toch aan hem

Daarnaast is hij ook gewoon performer dus ook een beetje zijn manier van het ‘oplossen’ denk ik

2 likes

Heb deze allebei even opgezocht en vind dit echt heerlijk om te zien :joy:

3 likes

*Moose, Samantha, SAMMYYYYYYY

2 likes

Jaa I know haha. Bedoelde meer, voor mij is hij altijd Sam.

Al die mensen lossen het zo netjes op in vergelijking Afroman (because I got high!) die iemand die het podium op loopt echt een mega punch geeft. Damn​:dizzy_face::sweat_smile:

2 likes

Iemand een klap verkopen is natuurlijk niet oké, maar heel veel artiesten hebben stalkers of worden bedreigd. Een paar jaar geleden is er nog een zangeres doodgeschoten door een fan. Ik snap echt wel dat je uit een soort schrikreactie iemand een klap geeft. Hij gaat daarna wel door alsof er niks gebeurd is en dat vind ik een tikkeltje vreemd.

6 likes

Ja, Christina Grimmie bedoel je? Zo een raar idee dat zij er niet meer is (nog steeds). Ze was al heel populair maar had echt nog een hele carrière voor zich.

2 likes

Ja haar bedoel ik inderdaad!

1 like

Die van Seinfeld is echt goud! “She is Kesha”, “okay I wish her the best.”

Zo asociaal om in een interview in te breken eigenlijk

20 likes