FF Boulevard #6

Nahhh, het is zijn geval toch duidelijk een grap. Natuurlijk is het het sterkste als een man huilt zonder zich er over te verontschuldigen, het te ontkennen of het weg te lachen, maar ik vind dit wel the next best thing, kwetsbaarheid laten zien met een klein grapje. Ik vind het niet zo verkeerd.

35 likes

Bind mij er niet aan vast?

6 likes

Toen ik heet I.p.v. heette typte deed ik dat expres. Maar wel heel fijn die corrigering. Wist nl niet echtniet of ze al was overleden of niet. Maar wel funny.

Dean: (anoniem want die arme bn’ers kunnen het nooit goed doen :cry:)

  • Leuke naam
  • N.m.s.v.p.e.
  • Geen geen mening

0 stemmers

Ik vind de naam Dean zo kut en alleen maar om 1 persoon in mn jeugd. Hij wilde nooit meebetalen :joy: en zo zie ik nog de enige jongen Dean (die nu denk ik al 28 ofzo is nog steeds voor me. Bleh.

Ik kan bij de naam Dean alleen maar aan deze denken:

10 likes

En ik aan deze :weary: :weary:
51JXaoHkMkL.AC

57 likes

& @Xiomara en ik kan nu alleen maar deze delen:

afbeelding

22 likes

De enige relevante Dean

image

43 likes

Ik alleen aan Dean Saunders

22 likes

Mijn favoriet! :heart:

1 like

Mijn neefje heet ook Dean en hij is echt een schatje.

6 likes

Dean a lingaling!

4 likes

Ik vind het echt stom dat hij nu als ‘onaardig’ wordt weggezet. Alsof het normaal is om zomaar het podium op te klimmen en iemand vast te pakken

52 likes

Ja dit is echt omgekeerde wereld. Optyfen van m’n podium, gedraag je gewoon! Sommige fans zijn echt compleet gestoord.

21 likes

Nee dat is Sam!!

Ja plus hij stond met z’n ogen dicht te zingen en wordt dan ineens omhelst vanuit het niets. Ik zou me ook de tering schrikken en denken wat is dit nu weer :woman_shrugging:t3:

18 likes

Als een vreemde mij zomaar zou aanraken/knuffelen, is zijn reactie wel het minste wat ik zou doen. Oprotten, gauw! Ik begrijp niet waarom mensen denken dat bekende mensen maar alles moet slikken en zich moeten laten bepotelen door fans.

10 likes

Ohnee love dit

Love ook toen Virgil van Dijk een interview deed en een fan daar midden in een selfie wilde en Virgil hem toen uit beeld duwde.

Of toen Kesha 3x Jerry Seinfeld wilde knuffelen en hij “no thanks” bleef zeggen.

Raak ongevraagd aan en get shoved :heart:

36 likes

Vind sws dat ie gelijk heeft maar vind die ‘shoulder shrug’ ook wel meh

HAHA de enige Dean die ik ken was ook de cheapskate van de groep, maar echt extréém

1 like

Nee in Gilmore Girls is hij Dean. Daar is hij mee gestopt toen hij is begonnen met Supernatural, waar zijn broer Dean heet. :biggrin:

6 likes