FF Boulevard #6

Oh vind ik eigenlijk ook wel een leuke naam ja.
Kan trouwens zo mee gaan zitten janken :+1::joy:

5 likes

Ik blijf het toch vooral vreemd vinden dat de claim to fame van Dave is dat hij een filmpje heeft gemaakt van een meisje wat hem pijpte in t bubbelbad terwijl zn vrienden haar huis leegroofden…

En dan vooral dat het meisje is geëmigreerd vanwege de kutheid van dat alles en Dave een bloeiende influencer carrière heeft…

77 likes

Ja hij is daar goed mee weggekomen terwijl haar leven is verziekt in NL :nauseated_face:

2 likes

Maar hij is zooooooooo knaaaaaaaaap /s

5 likes

Die oma heet dus Dien? Haha hmm
@Bergamot is zij geëmigreerd ja? Dat wist ik helemaal niet. Kan hem waarschijnlijk ook geen ene zak schelen.

1 like

Heette

Lang leve deelname aan Expeditie Robinson om je imago op te vijzelen :grimacing:

1 like

Is niks raars aan toch? Ken genoeg Dien, Dientjes en Diennies

4 likes

Waarom die namen in een spoiler :woman_shrugging: Het is geen spoiler toch, het staat gewoon op insta en mensen komen hier juist om nieuwtjes te lezen

37 likes

@Jumpsuit ja ik ken ook iemand die zo heet. Wel een afkorting van Diana, maar zo noemt niemand haar. Misschien ook wel iets Amsterdams ofzo?

Nee is ook niks raars aan, maar ik vind Oma Dien, en een zoon die Dean heet, niet echt per se als een vernoeming klinken.

3 likes

Het klinkt toch hetzelfde? Of spreek ik het dan helemaal verkeerd uit? Dean spreek je toch uit als Dien?

3 likes

Vind het wel een leuke naam! Had echt iets afgrijselijks zoals Djaiylaiyno ofzo verwacht :face_vomiting:

4 likes

Ja klopt , al spreek ik Dien korter uit.

Dat stuk in Jinek trouwens dat Erica vertelde dat ze serieus erover dacht om Martien te vermoorden. Ik heb nog nooit in een vergelijkbare situatie gezeten maar wow. En dat dan zo heel nuchter vertellen terwijl hij daar ook aan tafel zit lol.

1 like

“Maar ik huil niet hoor” irriteert me meer dan zou moeten, mannen mogen niet huilen hoor!!! :triumph:

6 likes

Jezus haha

3 likes

Ja, ik dacht ook, was t niet 10x beter voor iedereen geweest dat jullie gewoon waren gescheiden en ieder z’n eigen leven kon ontplooien zonder dat je elkaar tegenhoudt

4 likes

Wat had je anders verwacht van anti-patriarchal feminist icon Dave Roelvink?

5 likes

Ik ben absoluuut geen fan van Dave en volg hem ook niet oid dus geen idee hoe hij is en hoe hij denkt. Maar ik vind het wel mooi dat hij dat filmpje dan wel deelt, ondanks dat hij daar blijkbaar zo over denkt.

4 likes

Als hij die tekst weg had gelaten, was het inderdaad een mooie video/post.

6 likes