FF Boulevard #6

Oh nu komt het

4 likes

Ja idd.
Ze blijft gewoon hetzelfde zeggen :sob::sob:

5 likes

Je voelt de sfeer in de studio echt killer worden haha. Vreselijk dit mens

2 likes

Hup chantal

3 likes

Altijd leuk als een niet-moslima vertelt wat moslima’s eigenlijk écht denken

30 likes

Als je je eigen keuze mag maken aldus Erica, dan mogen vrouwen toch ook zelf beslissen dat je een hoofddoek wil dragen? Ipv dat een of andere Erica dat niet wil?!

7 likes

Ze graaft echt haar eigen graf. En Martien ook

2 likes

Chantal doet dit wel echt goed. Waar is Jinek in dit gesprek though

15 likes

Ja die vraagt alleen maar de ophef. Lekker op safe :face_vomiting:

Edit haha oké ze is dus milder geworden met de jaren?

1 like

Ik heb niet gekeken maar als ik jullie reacties lees is deze kop nogal overdreven?

Daarbij: als iemand geconfronteerd wordt met racistische uitspraken wordt diegene meteen aangevallen? :thinking:

Nah Chantal zei wel dat ze het ongenuanceerd vond blabla, maar alsnog ook dingen als “ik vind je heel aardig hoor” en “je mag je eigen mening hebben”

Ohhh dit vind ik altijd zo irritant, heeft dat toevallig een naam? Dat je uitspreekt het ergens niet mee eens te zijn maar dan daar direct tegenover zet dat je iemand wel heel aardig vind en dat iemand natuurlijk een eigen mening mag hebben. Vind altijd dat je dan een beetje je eigen mening en argumenten om het oneens te zijn met iemand heel erg afvlakt, zo’n dooddoener ofzo.

5 likes

Schijnheilig en niet-principieel

32 likes

Jeeeeeeeeeezus

2 likes

Dave Roelvink is vader geworden van Dean, vernoemd naar zijn oma

20 likes

Toch met een D dus haha

3 likes

Oeh dat vind ik echt een hele gave naam! (Zie avatar) lekker stoer!

2 likes

Ja maar denk niet bewust. De baby is vernoemd naar oma Dien

1 like

Ahh dat filmpje vind ik wel lief hoor. En vernoemd naar zijn oma dus!

8 likes

Ze waren ook zo ontzettend gek met hun oma. En wat ik zo in de progamma’s zag was het ook echt zo’n lieve oma oma. Mooi eerbetoon.

10 likes